قیمت آپارتمان‌های شمال تهران از پارسال تا امسال + جدول

به گزارش افکارنیوز، بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت آپارتمان‌های نوساز شمالی پایتخت در سال ۹۴ از متری پنج میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۰ میلیون تومان ادامه دارد، البته باید این نکته را در نظر گرفت که برخی از خانه‌های خاصی وجود دارند که قیمت‌شان بسیار بالاتر از این حرف‌هاست.

با این حال محدوده قیمت‌ها در برخی از محله‌های شمالی تهران در مقایسه با سال گذشته بدون تغییر بوده و برخی از آنها نیز تغییرات جزیی داشتند که اکثر این تغییرات افزایشی بوده است.

یکی از مشاوران املاک در محله نیاوران بیان کرد: قیمت مسکن در مقایسه با سال گذشته کمی افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: قیمت بنزین هنوز افزایش پیدا نکرده، اما کرایه‌ها افزایش یافته است، بنابراین با اینکه قیمت مصالح بالا نرفته، اما با این حال دستمزدها افزایش پیدا کرده، بنابراین به نظر من قیمت مسکن نیز کمی افزایش داشته است.

به گفته یکی دیگر از مشاوران املاک در محله اقدسیه، قیمت مسکن هنوز تغییر چندانی نداشته است و تغییرات در نیمه دوم سال ۹۴ صورت می‌گیرد.

با توجه به سایت‌های آنلاین و فایل‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند، در بیشتر محله‌های شمال تهران قیمت‌ها در مقایسه با سال ۹۳ تغییر کرده است، اما با این حال بسیاری از مشاوران املاک عقیده دارند که قیمت‌ها تغییر چندانی نکرده و در این خصوص بیان کردند که کمترین و بیشترین قیمت خانه در هر منطقه، بستگی به ملکی دارد که در آن زمان به فروش می‌رسد، چرا که ممکن است در یک زمان آپارتمانی برای فروش گذاشته شده باشد که از مصالح درجه یک و ممتاز برای ساخت استفاده کرده باشد و قیمت آن بسیار بالاتر از سایر آپارتمان‌هایی باشد که در آن منطقه وجود دارد، پس نمی‌توان گفت که قیمت‌ها افزایش یا کاهش پیدا کرده است.

محدوده قیمت برخی از واحدهای نوساز در ۲۳ محله شمال تهران در سال ۹۳ و ۹۴ به شرح زیر است: