خدادادعزیزی: خاک بر سر ما و فوتبالمان

به گزارش افکارنیوز، خداداد عزیزی درباره ماندگار شدن کارلوس کی روش در فوتبال ایران اظهار داشت: من از تماشای این فیلم هندی بسیار لذت بردم. بسیار فیلم زیبایی ساختند! وقتی مجموعه فدراسیون را مدیرانی غیر فوتبالی تشکیل می دهند همین می شود. برای من بسیار جالب است که کفاشیان هرروز یک حرف می زند، یک روز می گوید کی روش می رود، روز دیگر عنوان می کند ۸۰ درصد کی روش رفتنی است اما ناگهان نظرش برمی گردد. این اتفاقات عجیب و غریب است و واقعا تعجب می کنم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران بسیار ذلیل شده است که یک خارجی هرچه می خواهد به آن توهین می کند، به عباس ترابیان فحاشی می کند، شرط و شروطی می گذارد و روزی ۱۵ میلیون تومان هم دریافت می کند. خاک بر سر ما و فوتبالمان که چنین مسائلی را می پذیریم. متاسفانه اعضای هیات رییسه هم اعتقادشان به ماندن کی روش است چون فوتبالی نیستند. در بین تمام این اعضا یک عضو فوتبالی دیده نمی شود و با این شرایط توقعی از آن نمی رود. چون از کی روش می ترسند و البته دوست دارند از نزدیک او را ببینند. خدا نکند روزی مورینیو به ایران بیاید.

این ملی پوش سابق همچنین گفت: کی روش هم یاد گرفته برای مردم ایران چطور فیلم بازی کند. ما بلاژویچ را مسخره می کردیم و می گفتیم سیاه باز است، کی روش دیگر دست او را هم از پشت بسته است. متاسفانه هر چه می شود هم می گویند مردم کی روش را می خواهند اما مردمی که به نان شب خود محتاج هستند وقتی نمی دانند کی روش روزی ۱۵ میلیون دریافتی دارند، چه تصمیمی باید بگیرند؟ متاسفانه کی روش ۴ سال از ما سواری گرفت و الان هم دوباره سوارمان شد تا به تاختنش ادامه دهد.

عزیزی با اشاره به برنامه نود عنوان کرد: دوباره مسخره بازی ها شروع می شود. عادل فردوسی پور می تواند این هفته یک جشن بزرگ بگیرد، به این مناسبت که کی روش افتخار داده سرمربی تیم ملی ایران باشد. او ما را نایب قهرمان جام جهانی کرده، پس ماندنش به صلاح است! وقتش است فردوسی پور در برنامه این هفته یک توهین مشتی به جامعه مربیان داخلی انجام دهد و حتی عباس ترابیان را یک دل سیر کتک بزند!

سرمربی شهرداری تبریز افزود: فوتبال ما به آدم هایی مثل کی روش نیاز دارد. حالا دیگر وقتش است او آبدارچی فدراسیون را تغییر دهد، ترابیان و اسدی را برکنار کند و … برایم جالب است که وزارت ورزش با وجود اختلافات قبلی با کی روش همسو شده است. متاسفانه آنها نیز از کی روش ترسیدند و کوتاه آمدند. چه اتفاقی رخ داده که اینطور موضعشان تغییر کرد.

عزیزی با اشاره به تیتر امروز یکی از روزنامه های ورزشی اظهار کرد: متاسفانه رسانه های ملی ایران همگی دوستداران کی روش شده اند. البته آنها بیشتر به خاطر لجبازی با چند مربی داخلی کی روش را حمایت می کنند. رسانه های ملی دست افرادی است که از آنها استفاده شخصی می کنند، نه استفاده ملی.