منصوریان سرنوشت دایی، گل‌محمدی و پیروانی را ببیند

پرویز برومند دوست و همبازی علیرضا منصوریان اعتقاد دارد او نباید تا یکی، دو سال آینده در استقلال قبول مسئولیت کند چون کار در این تیم یا پرسپولیس برای مربیان جوان ریسک است.

بازی استقلال و ذوب‌آهن را تماشا کردی؟
بله، متأسفانه! بس که حرص و جوش خوردم. مگر می‌شود ذوب‌آهن بیاید در تهران هر کاری دوست دارد با تیم ما بکند. آنها پاسکاری می‌کردند و ما دنبال توپ می‌دویدیم و این موضوع واقعاً رنج‌آور بود.

چرا باید استقلال به این روز بیفتد؟
ذوب‌آهن تیم جوانی است و معلوم است که خوب تمرین می‌کند. استقلال جوان نیست و مشخص است که خوب تمرین نمی‌کند، پس نتیجه همین می‌شود که در پیکره تیم ما شادابی دیده نمی‌شود. استقلال به یک تحول و خانه‌تکانی نیاز دارد و باید چند جوان خوب و باانگیزه به تیم اضافه شوند و به آنها آموخت خوب تمرین و زندگی کنند.

فکر می‌کنی این استقلال بتواند سهمیه آسیایی بگیرد؟
باید هرطوری شده این اتفاق بیفتد. استقلال سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد و باید برای چند بازی باقی مانده این معضل را برطرف کند.

شما سال‌ها دروازه‌بان استقلال بوده‌ای، عملکرد فروزان را در چند بازی اخیر چگونه ارزیابی می‌کنی؟
محسن در خروج‌ها مرتکب اشتباه می‌شود و انتقادم به مربی اوست که در ماه‌های گذشته باید این مشکل را به حداقل می‌رساند چون این مشکل با تمرینات اصولی برطرف می‌شود.

صحبت از حضور علیرضا منصوریان در استقلال است، در این زمینه چه نظری داری؟
الان ريسك است. منصوريان وضعيت علي دايي، افشين پيرواني و يحيي گلمحمدي را در پرسپوليس ببيند و ريسك نكند. استقلال و پرسپوليس براي جوانترها شرايط سختي درست ميكنند.