جزئیات دریافت کارت بلیت های یکساله

به گزارشافکارنیوز،سید جعفر تشکری هاشمی در تشریح نحوه دریافت کارت بلیت های سالیانه گفت: خرید کارت بلیت های سالیانه زمان مشخصی نداشته و شهروندان هر زمان که بخواهند می توانند نسبت به دریافت کارت بلیت سالیانه از طریق سایت شهرداری تهران اقدام کنند.

معاون شهردارتهران با تاکید بر اینکه دوره یکساله استفاده از کارت بلیت ها از اولین شناسایی کارت ها در دستگاه های کارت خوان محاسبه می شود، تصریح کرد: تمامی اقشار مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، سالمندان که از تسهیلات طرح منزلت برخوردارند و افراد تحت پوشش بنیاد شهید و جانبازان می توانند از طریق سایت شهرداری تهران نسبت به دریافت کارت بلیت های سالانه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که سن شان به ۶۵ سال نرسیده نمی توانند از طرح منزلت استفاده کنند. در عین حال جانبازان و خانواده شهدا می توانند از سهمیه در نظر گرفته شده استفاده کنند.

تشکری هاشمی ادامه داد: کماکان مشکلاتمان با آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان در خصوص استفاده دانشجویان و دانش اموزان حل نشده و دسترسی به بانک اطلاعاتی این قشر هنوز مسیر نشده است اما فارغ از این مشکلات، افرادی که در سن دانش آموزی هستند می توانند از تسهیلات ۵۰ درصد کارت بلیت های سالیانه بهره مند شوند.

به گفته وی دانشجویان با اسکن کارت دانشجویی شان می توانند از تسهیلات ۵۰ درصدی بهره مند شوند.

معاون شهردار تهران در ادامه افزود: شهروندان در نظر داشته باشند که در استفاده از هرنوع کارت بلیت اعم از اعتباری و سالیانه حتما باید هم در زمان ورود و هم در زمان خروج کارت خود را بزنند چرا که کارت بلیت های مدت دار تا سقف ۱۵۰ هزار تومان شارژ شده اند.

وی همچنین گفت: اگر کارت بلیت ها را در زمان خروج بر روی دستگاه قرار ندهند حتما بیشترین مسافت اندازه گیری شده و اعتبارشان زودتر به اتمام می رسد .