واکنش به شایعه کاندیداتوری شهاب مرادی برای مجلس

به گزارش افکارنیوز، یک منبع آگاه پیرامون حواشی کناره‌گیری حجت‌الاسلام والمسلمین " شهاب مرادی " از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، گفت: روزنامه‌های اصلاح‌طلب به دنبال تخریب اصولگرایی هستند. چرا که فضای کاری در شهرداری تهران، عاطفی و مملو از اعتماد است و همگان از اعتماد آقای قالیباف نسبت به حجت‌الاسلام شهاب مرادی آگاهی دارند.


این منبع آگاه تأکید کرد: مراسم تودیع و معارفه صرفا منحصر به سازمان فرهنگی و هنری نبود و ۴ معاونت اصلی دیگر نیز همزمان در این مراسم حضور داشتند.


وی ادامه داد: در این مراسم آقای قالیباف مطلبی را مبنی بر انتخاب " محمود صلاحی " به پیشنهاد شخص " شهاب مرادی " بیان کرد و این موضوع نشان‌دهنده عدم اختلاف آنهاست.


این منبع آگاه در واکنش به برخی شایعات که آمادگی حجت‌الاسلام " شهاب مرادی " برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم را عامل کناره‌گیری وی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران می‌داند، گفت: آقای مرادی به هیچ وجه قصد کاندیداتوری برای انتخابات را ندارد.


وی در خصوص چرایی کناره‌گیری حجت‌الاسلام مرادی اظهار داشت: در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سری مشکلات ساختاری وجود دارد که آقای مرادی آن‌ها را با شورای شهر و شهردار در میان گذاشته بود.

گفتنی است "روزنامه شرق" در خبری که امروز منتشر کرد، شایعات هدفداری را مبنی بر بروز اختلاف میان "محمدباقر قالیباف و حجتالاسلام "شهاب مرادی" مطرح کرد.