رفتار کی‌روش را اصلا نمی‌پسندم

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری گفت: مطمئن باشید اگر کی روش تصمیم به رفتن گرفته بود قطعا به ایران بازنمی گشت و او فقط به دنبال بازار گرمی بود.



وی ادامه داد: درمورد مسایل فنی کی روش قصد اظهار نظرندارم اما رفتار او را به هیچ عنوان نمی پسندم. متاسفانه هر رفتاری که کی روش با ما انجام می دهد مورد تایید است و این برای ما بعدا مشکل ساز می شود.



سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: جدایی وبازگشت کی روش حرکتی نمایشی بود که راه افتاد ومطمئن باشید اگر می خواست با ایران ادامه همکاری نکند هیچ وقت بازنمی گشت.



وی تصریح کرد: آنقدرکه به صحبت های کی روش پرداخته شد به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای دربرخی رسانه ها نپرداختند و این مساله هیچ توجیهی ندارد.



وی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال با مشکلات سختی روبه رو شده و فکر می کنم هزینه های سنگین مربیان خارجی در این شرایط به سود فوتبال ایران نباشد.



پورحیدری خاطرنشان کرد: مطمئن باشید می توان با مبلغ بسیار کمی ریشه های فوتبال ایران را ترمیم کرد. فوتبال ایران امروز نیاز به ریشه سازی دارد و با این وضعیت نمی توان در سال های آینده وضعیت چندان خوبی را پیش بینی کرد.



وی درخصوص انتقاد برخی کارشناسان فوتبال ایران از کی روش در رابطه با عدم پایه سازی و تشکیل ندادن تیم ملی ب، گفت: اگر کی روش به دنبال این مسایل بود که چهار سال قبل انجام می داد. به اعتقاد من کی روش به دنبال مسایل خاص خود است و تنها می توانم ابراز امیدواری کنم تا او پس از این برای فوتبال ایران بیشتر زمان بگذارد.



پورحیدری در خصوص وضعیت تیم استقلال، اظهار کرد: استقلال را از نزدیک زیر نظر نگرفته ام که بخواهم در مورد آن صحبت کنم اما در مجموع استقلال بازی ها را خیلی خوب شروع می کند و خیلی هم خوب گل می زند اما نمی تواند از گل خود دفاع کند که این مشکل را باید کادرفنی هرچه سریعتر برطرف کند.



وی تاکید کرد: قهرمانی استقلال در شرایط فعلی بسیار سخت است و امیدوارم اگر قهرمان نشدیم حداقل بتوانیم سهمیه آسیا را بدست بیاوریم.