شهیدی که تحسین حماس را برانگیخت + عکس

به گزارش افکارنیوز، تصاویر پیکر شهید «محمد جاسر حبایب کراکره» جوان ۲۷ ساله فلسطینی که سه روز پیش در نزدیکی شهرک «شیلو» در جنوب نابلس با چاقو یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند امروز منتشر شد.

این جوان شهادت طلب در این حمله دو نظامی را با ضربات چاقو به شدت زخمی کرد که یکی از نظامیان از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و در نهایت جان باخت.

نظامیان ارتش صهیونیستی با تیراندازی به سمت محمد جاسر وی را به شهادت رساندند.

«حسام بدران» از مقامات بلند پایه حماس از عملیات دلاورمردانه محمد جاسر حبایب کراکره تمجید کرد و اظهار کرد: این عملیات قهرمانانه در چارچوب واکنش طبیعی ملت فلسطین به جنایات دشمن صهیونیستی به اجرا درآمد.

وی افزود: این عملیات تنها زبانی است که رژیم صهیونیستی آن را می‌فهمد و بهترین واکنش به تشدید اقدامات افراطی و رادیکالی رژیم اشغالگر قدس و تداوم تعرضات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد مبارک الاقص و محاصره نوار غزه به شمار می‌رود.

بدران ضمن تمجید از مقام شامخ شهید کراکره، خاطرنشان ساخت: محمد در جریان این عملیات با چاقو دو نظامی اسرائیلی را هدف قرار داد، حال آنکه ارتش اسرائیل کودکان و زنان و غیر نظامیان فلسطینی را نشانه می‌رود و به خاک و خون می‌کشد.

وی تاکید کرد: به رغم آن همه تجاوزات صهیونیستی و ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با طرف اسرائیلی، ملت فلسطین در کرانه باختری عزم خود را برای تداوم بخشیدن به مقاومت در تمامی اشکال آن جزم کرده است.

بدران از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا دست مقاومت را در کرانه باختری آزاد بگذارد تا مقاومت بتواند نقش طبیعی خود را که‌‌‌ همان دفاع از ملت فلسطین است، ایفا کند.