ما شایسته نتیجه‌ای بهتر از تساوی بودیم

به گزارش افکارنیوز، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته(سه‌شنبه) در ورزشگاه ویسنته کالدرون و در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، اظهار داشت: رئال‌مادرید شایسته نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر بر صفر به خصوص در نیمه اول بود. نیمه اول فوق‌العاده بود و ما با شخصیت بالایی بازی کردیم. داستان نیمه دوم اما متفاوت بود چون اتلتیکو فشار بیشتری را روی ما آورد.


وی افزود: نتیجه به دست آمده خیلی خوب نیست ولی ما به خودمان اطمینان داریم. اتلتیکو مادرید یکی از بهترین تیم‌های جهان به لحاظ کارهای دفاعی است به همین خاطر در گلزنی در این مسابقه به مشکل خوردیم. ما نتوانستیم ضربات پایانی را به خوبی بزنیم ولی کارمان را به خوبی انجام دادیم. باید همین نمایش را چهارشنبه شب هفته آینده در بازی برگشت مقابل روخی‌بلانکو ارائه بدهیم. متأسفانه کارت زردی که مارسلو گرفت بدین معناست که او بازی برگشت را از دست داد.


سرمربی ایتالیایی کهکشانیها تصریح کرد: پهپه در وضعیت خوبی نبود و رافائل واران خیلی عالی بازی کرد. خود من با وجود واران اطمینان بیشتری پیدا میکنم و باید بگویم که او در این بازی فوقالعاده بود. در سوی دیگر هم یان اوبلاک برای اتلتیکو خیلی خوب کار کرد. گرث بیل هم با حرکت خوبش تمام تلاش خود را برای گشودن دروازه اتلتیکو کرد ولی دروازهبان حریف توپ او را با خوبی مهار کرد. به هر حال ما باید بازی را که در نیمه اول ارائه دادیم را در نیمه دوم هم به نمایش میگذاشتیم.