کاپیتان استقلال: درباره سن من شیطنت می‌کنند

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی در خصوص جلسه‌ای که با افشارزاده داشته‌اند، گفت: وظیفه داشتم برخی مسائل را به مدیرعامل باشگاه بگویم و او هم برخورد خوبی داشت. افشارزاده درمورد مسائل مالی و حل مشکلات بازیکنان، قول‌هایی داد و امیدوار هستیم عملی شود. واقعا تیم ما در شرایط حساسی قرار دارد و بازیکنان نیازمند توجه هستند.

وی در مورد مصاحبه روز گذشته افشارزاده که تأکید کرد: قلعه‌نویی فصل آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود، گفت: به هر حال در این زمینه مدیرعامل تصمیم‌گیرنده است و حتما تشخیص افشارزاده این بوده که قرارداد قلعه‌نویی تمدید شود. من بازیکن هستم و فقط باید به فکر بازی‌های استقلال باشم تا بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و جایگاه مناسبی به‌دست آوریم.

مهاجم استقلال درمورد انتقاد برخی از هواداران این تیم از خودش که در قسمت‌هایی از برنامه دوشنبه‌شب ۹۰ به تصویر کشیده شد، گفت: هر فردی می‌تواند نظر خودش را بدهد. اگر استقلال بازی‌های اخیر را می‌برد همه می‌گفتند که عنایتی فوق‌العاده است، ولی وقتی استقلال نتیجه نمی‌گیرد، طبیعی است که هواداران درباره سؤالاتی که از آنها پرسیده می‌شود پاسخ مثبتی ندارند.

عنایتی تأکید کرد: من هیچ‌وقت مقابل اعتراض هواداران استقلال موضع نمی‌گیرم و جواب آنها را نمی‌دهم. متأسفانه برخی درمورد شرایط سنی من شیطنت می‌کنند، ولی بهتر است نگاهی به عملکردم در فصل جاری بیندازند. من نگران این مسائل نیستم و معمولا حرف‌هایم در در زمین مسابقه می‌زنم.

وی درخصوص تقابل با ملوان و فیروز کریمی عنوان کرد: از زمانی که آقا فیروز هدایت این تیم را برعهده گرفت، آنها نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتند. روز جمعه بازی سختی در انزلی داریم، ولی باید باهوش بازی کنیم. امیدوارم درنهایت سه امتیاز را بگیریم.
این مهاجم که سابقه کار کردن با فیروز کریمی را هم دارد، خاطرنشان کرد: سالی که ابومسلم در رقابتهای لیگ دسته اول حضور داشت، شاگرد آقا فیروز بودم. او در جلسات فنی که قبل از بازی برگزار میشد، آنقدر درمورد مسائل تاکتیکی صحبت میکرد که ما دیر به بازی میرسیدیم و دیر وارد زمین میشدیم. ما آنقدر کمبود وقت میآوردیم که مجبور بودیم قبل از بازی لباسهایمان را در اتوبوس عوض کنیم.