ابتدایی ترین کار ممکن برای مربی پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، حسین عبدی در خصوص اظهارات اخیر محمدحسین نژادفلاح مبنی بر اینکه او دستیاری برانکو را نپذیرفته است، عنوان کرد: این تصور خودشان است و من نمی‌دانم چرا وقتی هنوز صحبت‌های مرا در این مورد نشنیده‌اند چنین برداشتی کرده و در مصاحبه‌های خود به آن تاکید می‌کنند.

وی ادامه داد: قبل از باری حساس پرسپولیس و النصر که بسیار حیاتی بود نمی‌شد انتظار داشت که من به فکر ادامه کار در تیم باشم و اینکه چگونه با برانکو همکاری کنم، از این‌رو تمرکز خود را روی این بازی قرار دادم و خداراشکر توانستیم از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم و پیروز شویم.
مربی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه بعد از بازی پرسپولیس و النصر تماسی با وی گرفته نشد ادامه داد: بعد از این بازی انتظار این را داشتم که از باشگاه با من تماس گرفته شود تا در جلسه‌ای با حضور برانکو شرکت کنیم و فکر کنم این ابتدایی‌ترین کاری بود که باید انجام می‌شد. اگر واقعا قرار بود ما با هم همکاری کنیم ترتیب این نشست داده می‌شد تا حداقل طرفین حرف‌های همدیگر را بشنوند و با تفکرات هم آشنا شوند. اصلا شاید افکارمان به هم نمی‌خورد و خیلی راحت اعلام می‌کردیم که امکان همکاری با هم وجود ندارد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا او به دنبال سرمربیگری پرسپولیس بود یا نه، تاکید کرد: صحبت‌های مطرح شده در این زمینه به نوعی سوءبرداشت از عدم شرکت من در تمرینات است. اینکه چگونه این صحبت‌ها را بدون شنیدن حرف‌های من مطرح کرده‌اند جای سوال دارد. مطمئن باشید تعصب من به پرسپولیس از خیلی‌ها بیشتر است و برای کمک به تیمی که جوانی‌ام را در آن سپری کرده‌ام هرگز دریغ نخواهم کرد.
وی گفت: راضی بودم با برانکو جلسهای گذاشته و در مورد نحوه همکاریمان صحبت کنیم اما تا الان ترتیب این نشست داده نشده و من همچنان منتظر هستم. شاید در این نشست رای به عدم همکاری داده شود اما من فقط انتظار داشتم این جلسه را برگزار کنند تا حداقل حرفهای یکدیگر را بشنویم.