کی‌روش به فوتبال ایران توهین می‌کند

به گزارش افکارنیوز، مجید نامجومطلق درباره اظهارات کارلوس کی‌روش و انتقاد او از شرایط فوتبال ایران اظهار داشت: اگر او انتقادی دارد و از شرایط راضی نیست، چرا در ایران مانده است؟ اگر بین کی‌روش و فدراسیون توافقی وجود ندارد، بهتر است دو طرف از هم جدا شوند. کی‌روش با صحبت‌هایش به فوتبال ایران توهین می‌کند. کی‌روش پذیرفته در چه شرایطی قرار دارد، پس چرا مدام انتقاد می‌کند؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه کی‌روش گفته «یوزپلنگ ایرانی را کنار عقرب‌ها و مارها قرار دهید مطمئناً منقرض خواهد شد»، گفت: این مسئله نشان از عدم‌اعتماد است. من یکی از موافقان کی‌روش بودم و هستم و اعتقاد دارم که او از فوتبال ایران شناخت پیدا کرده اما با این صحبت‌ها به فوتبال ما توهین می‌کند.

نامجومطلق ادامه داد: اگر روح همکاری وجود نداشته باشد و نگاه دو طرف به هم بدبینانه باشد، عدم اطمینان به وجود می‌آید و به‌قول کی‌روش مار و عقرب‌ها همه چیز را نابود می‌کنند. اگر کی‌روش از شرایط راضی نیست، چه اصراری به همکاری وجود دارد؟ ضمن اینکه کی‌روش روی سر فوتبال ایران منت می‌گذارد، در صورتی که حقوق بالایی می‌گیرد. مطمئن باشید که در جای دیگری، ۱۰۰۰ دلار بیشتر پیشنهاد می‌دادند، تاکنون جدا شده بود.

وی در مورد اینکه کیروش گفته که به عشق مردم بدهکار است ولی در شرایط فعلی نباید انتظار موفقیت داشت، گفت: قرار نیست کیروش بهخاطر عشق به مردم به فوتبال ایران توهین کند. در این زمینه فدراسیون مقصر است و نباید شرایطی به وجود بیاورد که کیروش بخواهد به فوتبال ایران توهین کند.