منصوریان لیاقت خودش را درمربیگری نشان داد

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن به احتمال فراوان همکاری‌‌اش را با این تیم ادامه خواهد داد. او در مورد وضعیت همکاری‌اش با ذوب‌آهن و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

مثل اینکه با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسیده‌اید؟
یکسری صحبت‌های ابتدایی را انجام دادیم و قرار است صحبت‌های نهایی در چند روز آینده انجام شود. شرایطی وجود دارد که طرفین آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد، ولی من دوست دارم در ذوب‌آهن بمانم و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد. اگر اتفاق خاصی نیفتد، فصل بعد هم در ذوب‌آهن هستم.

در مورد بازی حساس با نفت تهران در لیگ ‌برتر چه نظری دارید؟
انگیزه‌های این بازی با دیداری که در فینال جام حذفی خواهیم داشت، فرق دارد. الان هر دو تیم شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

تقابل با علیرضا منصوریان چطور است؟
ما پارسال با هم روبه‌رو شدیم که بازی مساوی شد. منصوریان مربی جوان و باانگیزه‌ای است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او لیاقت خودش را نشان داده و برایش آرزوی موفقیت دارم.

منصوریان شاید یکی از گزینه‌های مربیگری استقلال باشد. باتوجه به تجربه‌ای که شما در پرسپولیس پشت‌سر گذاشتید، آیا این زمان مناسبی برای رفتن منصوریان به استقلال است؟
من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم که او چه انتخابی انجام دهد. کار کردن در استقلال و پرسپولیس راحت نیست و مربیگری در این تیم‌ها، با مربیگری در نفت و ذوب‌آهن تفاوت دارد. یک مربی در استقلال و پرسپولیس باید تمرکزش را روی حاشیه‌ها و مسائل بیرون از فوتبال بگذارد، با این حال کار کردن در استقلال و پرسپولیس برای مربیان جوان یک چالش هیجان‌انگیز محسوب می‌شود.

و قطعی شدن حضور کروش در تیم‌ملی فوتبال ایران؟
او بهترین گزینه بود و ماندن کروش را به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. مردم دوست داشتند او بماند و امیدوارم حضور او در تیم‌ ملی منشأ خیر باشد. البته من در بعضی موارد به کروش انتقاد دارم که یکی از آنها به نحوه انتخاب بازیکنان مربوط می‌شود. من امیدوارم او تعامل خوبی با سازمان لیگ داشته باشد و بازی‌های لیگ ‌برتر دیگر این‌گونه به تعویق نیفتد. البته می‌دانم که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون زحمت می‌کشند ولی امیدوارم اتفاقات امسال در فصل آینده تکرار نشود.

وضعیت مدیریت پرسپولیس و شایعات مبنی بر بازگشت سیاسی به صندلی مدیریت این باشگاه را چطور می‌بینی؟
سیاسی چند ماه پیش حکم مدیرعاملی را از وزارت ورزش گرفت که البته بعداً برایش مشکلات پیش آمد. اگر حکم قبلی پایدار باشد به‌طور حتم او مدیرعامل پرسپولیس است. امیدوارم سیاسی برای پرسپولیس منشأ خیر باشد.

امروز گل‌محمدی جواب می دهد
مدیرعامل ذوبآهن در مورد تمدید قرارداد با گلمحمدی گفت: به احتمال فراوان گلمحمدی امروز به ما برنامه میدهد و پیشنهادات خودش را در مورد مسائل مالی و... میگوید که پس از مطرح کردن آنها با هیأت مدیره تصمیمگیری خواهد شد.