کسانی که می‌گویند مدیر برنامه‌های کی‌روش و حقیقی یکی است، باید دهانشان را ببندند

به گزارش افکارنیوز، آنتونیو سیموئز در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: حق کی‌روش ماندن در ایران و حتی آسیا نیست. دانش فوتبالی او بیش از این حرف‌هاست و باید در جاهای بزرگ‌تری از ایران و آسیا حضور داشته باشد. نمی‌دانم اصرار او که در ایران بماند برای چیست!

وی ادامه داد: او بسیار شرایط بهتری دارد و می‌تواند در جاهای بهتر سرمربیگری کند. فدراسیون فوتبال ایران هیچ وقت حرفه‌ای کار نمی‌کند. تمام مدتی که در ایران بودم وقت‌مان را صرف مباحثامکانات و زمین کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. کی‌روش یک تنه نمی‌تواند فوتبال ایران را درست کند. تمام درگیری‌ها و مصاحبه‌ها هم به این خاطر است.

مربی سابق تیم ملی یادآور شد: او باید ایران را رها کند، زیرا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. سطح فوتبال ایران همین است و پیشرفت دیگری نخواهد داشت. نهایتا این است که دوباره در جام جهانی حاضر می‌شود و در مرحله گروهی با سه تیم رقابت می‌کند و پس از آن حذف خواهد شد. زیرا پتانسیل صعود به مرحله بعدی را ندارد.

سیموئز تأکید کرد: کیفیت لیگ ایران و تیم‌هایی که در آن حاضر هستند بسیار پایین است. بازیکنان خوب تمرین نمی‌کنند و وقتی چنین مسائلی وجود دارد دیگر چه انتظاری می‌رود؟ تمام خواسته‌های‌مان را با دعوا می‌گرفتیم و برای همه چیز باید جر و بحثمی‌کردیم. کی‌روش بهتر است استعفا بدهد زیرا او با ماندن در ایران فقط وقت خودش را تلف می‌کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیر برنامه‌های کی‌روش و علیرضا حقیقی یکی است و مسائلی را در خصوص دعوت این بازیکنان برای کی‌روش مطرح کرده‌اند، تأکید کرد: کسانی‌که این حرف را می‌زنند بهتر است دهان خود را ببندند. کی‌روش به این پول‌ها نیاز ندارد. او آنقدر پول دارد که به همه چیز رسیده است و نیازی به مبالغ اندک ندارد.


مربی سابق تیم ملی افزود: کی‌روش شاید روی یک بازیکن لجباز باشد اما به هیچ عنوان دنبال این بازی‌ها نیست. شاید افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند خودشان دنبال این کارها بودند و می‌دانند که باید چگونه حرف بزنند. کی‌روش سرمربی بزرگی است و همه او را می‌شناسند و چنین تهمت‌هایی به او نمی‌چسبد. در انگلیس، پرتغال و آلمان همه او را می‌شناسند و نیازی هم به این پول‌ها ندارد.

سیموئز تأکید کرد: کی‌روش در ایران چیزی را به دست نمی‌آورد. او بهتر است در کشورهای با سطح بالاتر فوتبال حاضر شود تا بتواند راه خودش را برود. او باید راهش را جدا کند. مطمئن باشید این مسائلی که در فدراسیون فوتبال به وجود آمده آخرین اتفاقاتی نیست که بین مدیران و کی‌روش به وجود آمده است چون مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال ایران حرفه‌ای نیستند و چیزی از فوتبال ایران نمی‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آن کسانی که بحث مسائل ارتباط بین او و بازیکن تیم ملی را مطرح کردند نمیدانم چگونه دست به چنین کاری زدهاند. نمیخواهم یکسری مسائل را بگویم اما سر بسته میگویم که پیش از اعزام تیم به جام جهانی برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد میدادند که فلان بازیکن در تیم ملی حاضر شود.