گوجه فرنگی با طعم «تریاک»

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حاوی گوجه فرنگی اظهار داشت: مدتی پیش اخبار و گزارشاتی در خصوص وارد کردن مقادیری تریاک توسط یکی از قاچاقچیان به نام «داوود» در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: منابع اطلاعاتی در گزارش خود تاکید داشتند که این مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون بنز که حاوی بار گوجه فرنگی است، قرار است به محدوده استحفاظی تهران بزرگ وارد شود، از این رو پرونده، به عوامل دایره دوم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سپرده شد و ماموران این دایره، اقدامات خود را برای شناسایی و کشف این مواد، آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور نامحسوس پلیس در موقعیت چهارراه ایران خودرو، ماموران موفق به شناسایی کامیون بنز مورد نظر شدند و پس از متوقف کردن این خودرو، در بازرسی از آن توانستند مقدار ۴۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک با لفافه را کشف و ضبط کنند.

بخشنده در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در تحقیقات اولیه از متهم دستگیر شده توانستند مشخصات و هویت فردی را که قرار بود این مواد را از وی تحویل بگیرد را اخذ کنند و در نهایت توانستند وی را در محل قرار با متهم دستگیر کرده و از وی نیز مقدار ۷۰ سانت شیشه کشف کنند.