واکنش مدیرعامل پرسپولیس به هشدار آقای میلیاردر

به گزارش افکارنیوز، محمدحسین نژادفلاح درباره مطالبی که حسین هدایتی در اینستاگرامش مبنی بر اینکه دیگر پولی به پرسپولیس نمی دهد، اظهار داشت: فکر نمی کنم نگرانی وجود داشته باشد. ما با هدایتی کاملا هماهنگ هستیم. او کسی است که در این مدت کمک های زیادی به باشگاه پرسپولیس کرده است و واقعا یک پرسپولیسی اصیل است. او تلاش دارد تا در مزایده شرکت کند تا پرسپولیس را بخرد اما همانطور که می دانید از بازی های قبل تمامی هزینه های پرسپولیس را برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: فکر می کنم این قضیه با ماجرای خرید باشگاه پرسپولیس کاملا دو امر مجزا است و او همچنان در این راه فعالیت می کند و به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد. در هر صورت من هنوز صحبتی با هدایتی انجام ندادم و به زودی این کار را می کنم اما فکر نمی کنم نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حمیدرضا سیاسی در مصاحبه ای گفته از هفته آینده به باشگاه می رود، تاکید کرد: این سوال را باید مسئولان وزارت ورزش جواب بدهند که او همچنان مدیرعامل باشگاه است یا خیر. بگویند مسئولیتی دارد یا نه.

نژادفلاح درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی سپاهان همانند بازی النصر برای ما مهم است چون این دیدار یک رقابت سنتی است و دو تیم همیشه با هم کری دارند. امیدوارم اینبار هم هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوبشان حمایت کنند تا بتوانیم مثل بازی با النصر ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای برد مقابل سپاهان پاداشی را در نظر گرفته اید، افزود: بله، هرچند که ناچیز است اما چون این بازی برای ما اهمیت بالایی دارد، پاداشی را در نظر گرفتیم که در صورت برد آن را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.