توضیحات مهم کارگردان «معمای شاه» درباره بازیگر نقش مقام معظم رهبری

به گزارش افکارنیوز، مراحل فیلم‌برداری سریال «معمای شاه» همچنان ادامه دارد و نقش شخصیت‌های مهم انقلاب در حال فیلم‌برداری است.

امروز صبح خبر بازی علی مهران، بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون، به عنوان محتمل‌ترین گزینه بازی در نقش مقام معظم رهبری، منتشر شد. محمدرضا ورزی درباره این خبر توضیحاتی به تسینم داده است.
محمدرضا ورزی کارگردان «معمای شاه» درباره انتخاب علی‌ مهران، در این سریال تلویزیونی که احتمالاً یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخی تلویزیون ایران خواهد شد، گفت: غیر از آقای علی مهران تعداد دیگری گزینه هم مورد بررسی قرار گرفته و هنوز حضور علیرضا مهران برای بازی در نقش آیت الله العظمی خامنه ای به صورت قطعی، تأیید نشده است. بازیگران انتخابی تست گریم، بازی و … می‌شوند و پس از طی مراحل مذاکره، تحقیق و بررسی تصویربرداری اصلی سکانس‌های مربوط به حضور رهبر معظم انقلاب در داستان روایی فیلم آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: چند گزینه دیگر هم برای این نقش همچنان مورد بررسی است و برای واگذاری این نقش همچنان تست شبیهسازی چهره در حال بررسی و اجراست. بعد از انجام این تست، نتایج امر به مسئولان مربوطه ارجاع شده و پس از دریافت تأییدات لازم فیلمبرداری به صورت قطعی آغاز میشود و هنوز هیچ کسی به صورت قطعی مقابل دوربین نرفته است و ایفای این نقش تنها پس از تایید نهایی صورت میگیرد.