دنیا فهمید که باید به بزرگی ایران احترام بگذارد

به گزارش افکارنیوز، مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور انیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

امیر اسماعیلی در این مراسم ضمن تبریک سال جدید گفت: امسال سال فاطمی است و برکت این سال با این مطلب آغاز شد که در مساله هسته‌ای، دنیا هرچند می‌دانستند که فعالیت ما در این زمینه صلح آمیز است این فعالیت را به رسمیت شناختند و متوجه شدند که باید به بزرگی جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارند هرچند که در مقابل حرف منطقی نمایندگان ملت ما حرفی برای گفتن ندارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: به عنوان یک فرد در جمهوری اسلامی وظیفه ما نسبت به دولت وظیفه سنگینی است و همین‌طور وظیفه دولت نسبت به مردم همان‌گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند و در قرارگاه پدافند هوایی هم باید همدلی و همزبانی در حوزه فهم مشترک بین مسئول و زیرمجموعه درک متقابل بین کارکنان به وجود بیاید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: این روز نماد اقتدار ارتش در چشمان دعاگوی مردم شهید پرور ایران عزیز است و ثمره آن افزایش قدرت ملی در کنار همدلی و همزبانی است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به وقایع یمن تصریح کرد: عاقبت مسلمانکشی و مظلومکشی در یمن و دوستی با شیاطین عاقبت شومی است و کسانی که این اشتباهات راهبردی را دارند و دست به دست کسی میدهند که دستکش مخملی دارد و دست آهنی و شیطانی دارد به عاقبت بدی دچار خواهند شد.