پیام‌های تهدید آمیز برای ایجاد رابطه نامشروع

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ علی شفیعی در تشریح این خبر گفت: با شکایت خانمی مبنی براین که شخص ناشناسی دریکی ازشبکه های اجتماعی موبایل باارسال پیام های تهدیدآمیز برای وی، درخواست رابطه نامشروع و قصداخاذی داشته است بررسی موضوع دردستورکارقرارگرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات توسط کارشناسان واستفاده ازشگردهای خاص پلیسی درشبکه های اجتماعی موبایل و بررسی حساب های بانکی داده شده، شخصی به عنوان متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: باهماهنگی مقام قضائی ودرعملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی دستگیر شد.

سرهنگ شفیعی اظهارداشت: متهم دربازجویی ها انجام شده گفت باشاکیه ازطریق شبکه های اجتماعی موبایل آشناشدم و عکس وی را از این طریق به دست آوردم و سپس بافتوشاپ وانتشار عکس های این خانم در فضای مجازی ازموضوع سوء استفاده کرده و اقدام به اخاذی و تهدید وی کردم.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه درادامه گفت: ازهمشهریان عزیز درخواست دارم به هیچ عنوان با افرادی که از طریق اینترنت آشنا می شوند اعتمادنکنندو تصاویر و اطلاعات شخصی خود را دراختیاردیگران قرارندهند.

سرهنگ شفیعی خاطر نشان کرد:شهروندان درصورت هرگونه مشکل و تهدید سریعاً با شماره های ۲۱۸۲۳۹۷ و ۲۱۸۲۴۶۸ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند تا کارشناسان پلیس فتا به سوالات شما پاسخ دهند.