به گزارش افکارنیوز، محمدحسین نژادفلاح در خصوص شرایط پرسپولیس و اینکه پیام صادقیان تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان بازی کند، اظهار داشت: من قصد ندارم پیش از بازی با سپاهان صحبت کنم و می‌خواهم همه تمرکز تیم روی این بازی باشد. تمام مسائل را به پس از بازی معطوف می‌کنم و از شما هم خواهش می‌کنم در مورد حواشی چیزی را مطرح نکنید.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس یادآور شد: از لحاظ روحی و روانی هم بازیکنان و هم کادر فنی شرایط خوبی دارند. اولین بازی است که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند و بازیکنان انگیزه دارند تا خود را نشان بدهند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ‌کری‌های خاصی هم بین پرسپولیس و سپاهان وجود دارد. در دیدار رفت اصفهانی‌‌ها توانستند به برتری برسند و هم‌اکنون نوبت ماست که پیروز میدان را ترک کنیم.

نژادفلاح در مورد اینکه آیا در صورت پیروزی مقابل سپاهان به بازیکنان و کادر پاداش می‌دهد، یادآور شد: ‌ قطعا پاداش خواهیم داد. همانطور که پس از بازی با النصر هم پاداش ویژه در نظر گرفتیم از هم‌اکنون به بعد برای تمامی بازی‌ها پاداش در نظر خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه قرار است این پاداشها را چه کسی پرداخت کند،گفت: مهم این نیست که از کجا این پول فراهم میشود. این جیب و آن جیب ندارد.