در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

به گزارش افکارنیوز، برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۲ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به انتخاب محبوبترین بازیکن از بین اشکان دژاگه، خداداد عزیزی، رضا قوچان نژاد، جواد نکونام، محرم نویدکیا، وحید هاشمیان اختصاص یافته بود.



مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته بود.

آیتمی از مرحوم عارف قلی زاده پیشکسوت فوتبال پخش شد.

نتایج و نکات آماری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برنامه ادامه بازی ها و پس از آن جدول امتیازات، مسابقات و گلزنان لیگ برتر پخش شد.

دیدار فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان تیم ها پخش شد.

گزارش نود درجه با ادبیات طنز آمیز مخصوص خود به مرور اتفاقات هفته اخیر فوتبال پرداخته بود.

دیدار تراکتورسازی مقابل سایپا دیگر مسابقه ای بود که در برنامه نود روی آنتن رفت.

آیتمی از بزرگداشت جانبازان سرافراز دفاع مقدس در بازی پرسپولیس - سپاهان و سپس این مسابقه روی آنتن رفت.

دیدار ذوب آهن و نفت تهران که در نهایت به پیروزی پرگل تیم اصفهانی پایان یافت پخش شد.


در ادامه به مشکلات باشگاه پرسپولیس و حضور ۶ مدیرعامل و بیش از ۲۰ کادرفنی در طول فصل برای پرسپولیس پرداخته شد.

حمیدرضا سیاسی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس و نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه نود آمدند و پیرامون وضعیت پرسپولیس صحبت کردند.

سیاسی: تا من هستم نیازی به قائم مقام نیست! / نژادفلاح: همیشه نفر اول بوده ام، در پرسپولیس هم نفر دوم نمی شوم!

نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام شخص آقای سیاسی!! من سمت قائم مقام باشگاه را پذیرفتم.

من امروز به امارات نرفتم چرا که حساب کردم که باید ۴ روز در امارات بمانم و این مدت زیادی است و فردا شب به امارات خواهم رفت.

نژادفلاح افزود: روز گذشته ساعت ۷ صبح قرار ملاقاتی با فرماندار شیمرانات داشتم و توانستم در نهایت موافقت خروج ۴ بازیکن را بگیریم در مسیر برگشت به باشگاه بودم که فهمیدم آقای سیاسی در باشگاه است و من ترجیح دادم به خانه بازگردم.

حمیدرضا سیاسی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: من تا زمانی که استعفایم پذیرفته شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم و از نژادفلاح نیز تشکر میکنم که به باشگاه پرسپولیس آمد و به این باشگاه کمک کرد.

وی کارهای اجرایی باشگاه را انجام می دهد و من نیز در این مدت بیشتر سعی می کنم در بحثهای مالی به باشگاه کمک کنم.

وی در مورد قرارداد برانکو نیز اظهار داشت: تا زمانی که من هستم اگر قرار باشد مبلغی پرداخت شود متقبل خواهم شد، ضمن اینکه بر خلاف برخی گفته ها من هیچ اظهار نظری در مورد برانکو نکرده ام.

وی در مورد انتشار برخی مصاحبه ها از زبان وی در خصوص برانکو گفت: چنین مصاحبه هایی را تکذیب می کنم.

وی همچنین در خصوص حضور درخشان در باشگاه پرسپولیس افزود: وی برای صحبت کردن در خصوص طلبش به باشگاه آمده بود.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در مقطعی که شما حضور نداشتید آقای خادم آمدند و گفتند که شما به سه باشگاه کمک کرده‌اید، گفت: در مورد استقلال تنها کمک من این بود که یک اسپانسر به آقای خادم معرفی کردم و من مستقیماً هیچ کمکی به باشگاه استقلال نکرده‌ام و شرکتی که معرفی کردم یک شرکت معتبر ساختمانی بوده است.

سیاسی: تا من هستم نیازی به قائم مقام نیست! / نژادفلاح: همیشه نفر اول بوده ام، در پرسپولیس هم نفر دوم نمی شوم!

وی در مورد برخی اتفاقات صورت گرفته در پرسپولیس اظهار داشت: من پیش از این اتفاقات مدیرعامل پرسپولیس بودم و پس از بازگشتم در نخستین جلسه هیات مدیره استعفای خود را اعلام کردم.

وی در مورد جلسه با عبدی و بازگشت وی به کادر فنی اظهار داشت: ما صحبتی در خصوص حضور وی در کادر فنی نداشتیم و اگر وی چنین صحبتی کرده نظر خودش بوده است.

نژادفلاح در ادامه صحبت های خود خطاب به سیاسی گفت: آیا درست است که وقتی اکنون پرسپولیس بازی حساسی در لیگ قهرمانان آسیا دارد با ایجاد ارتباط با بازیکنان و مربیان در این تیم ایجاد حاشیه کند؟ امیدوارم اکنون پرسپولیس در آرامش بوده و بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد.

سیاسی افزود: من در حدود ۱۲۷ روز از عمر خودم را خرج پرسپولیس کردم و عملاً مسئول اول تیم هستم و قائم مقام پس از من است و آقای نژادفلاح هم که قائم مقام باشگاه هستند و بنده در پست خودم هستم.

وی درباره صحبت ‌های عابدینی که گفته بود فردی که سوءپیشینه داشته باشد نمی‌تواند مدیرعامل باشد، گفت: بنده سوءپیشینه ندارم و تا به حال هیچ حکمی برایم صادر نشده است موارد اتهامی من انتقال منابع مال غیر بود که مربوط به پرسپولیس نیست و همچنین اقدام علیه امنیت ملی مربوط به سفرم بود.

سیاسی در ادامه گفت: من اکنون هستم و تا وقتی باشم مدیرعامل باشگاه هستم و نیازی نیست قائم مقام من و یا باشگاه باشد چرا که خودم هستم!

نژادفلاح گفت: من هیچگاه در هیچ یک از پست هایی که داشته ام نفر دوم نبوده ام و در پرسپولیس نیز نفر دوم نخواهم بود و چنین چیزی را نخواهم پذیرفت! من با اختیار تام به عنوان قائم مقام باشگاه انتخاب شدم و تمام اختیارات مدیرعامل را دارا بودم. درست این بود که ابتدا مرا برکنار می کردند و سپس سیاسی می آمد. وزیر برای من حکم صادر نکرده و هیات مدیره مرا انتخاب کرده است و از همین رو وزیر نمی تواند مرا برکنار کند و این مسئله بر عهده هیات مدیره است.

سیاسی در ادامه گفت: من زمانی که نبودم با هیچیک از اعضای باشگاه تماسی نداشتم، همانطور که نژادفلاح گفت، هیات مدیره بایددر مورد وضعیت نژادفلاح پاسخگو باشد.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: از مدتی که آمده‌ام شرکت بهنام پیش‌رو و آقای هدایتی به عنوان اسپانسر کمک کرده‌‌اند تا چرخ باشگاه بچرخد، از زمانی که من آمدم به کمک دوستان و هواداران، باشگاه حرکت رو به جلو کرده بود، پرسپولیس هواداران بسیار زیادی دارد و خواه ناخواه، بدون حضور نژادفلاح و سیاسی هم به حرکت خود ادامه خواهد داد و فکر نکنیم فقط ما می توانیم پول خرج کرده و مدیریت کنیم!

لازم نیست کسی با خروج از بازداشتگاه مستقیم به دفتر باشگاه برود و ادای مدیریت را دربیاورد. باشگاه پرسپولیس بزرگتر از آن است که با خروج من و امثال آقای سیاسی به مشکل بخورد. بهتر است آقای سیاسی پول‌هایشان را جای دیگر هزینه کند.

سیاسی در خصوص صحبت های نژادفلاح گفت: هیات مدیره اختیاراتی دارد و مجمع بالاتر از هیات مدیره است و به محض اینکه مجمع اعلام کند که من نباشم، من کنار خواهم رفت.

نژادفلاح در پاسخ به سؤالی که آیا قصد دارد از رانت هیأت مدیره پرسپولیس برای انتخابات مجلس استفاده کند، گفت: مگر آقای نجف‌‌نژاد از رانت استقلال استفاده کرده که در مجلس فعالیت می‌کند جواب من در این باره نه مثبت است و نه منفی.

گزارش تقویم نود پخش شد. از قهرمانی استقلال در لیگ آزادگان تا اشکهای سوشا مکانی!

آنالیز دیدار تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران پخش شد و نقاط ضعف و قوت دو تیم مورد بررسی قرار گرفته بود.

گزارشی از دیدار تیم های راه آهن - استقلال خوزستان و ملوان - استقلال و حواشی و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

رامین رضاییان مدافع ملی پوش تیم فوتبال راه آهن میهمان برنامه نود بود.

رضاییان متولد اول فروردین ۶۹ فوتبال را زیر نظر پدرش از سن نونهالان آغاز کزد. وی افزود: در تیم شهرداری ساری بازی کردم. پس از آن به تیم شن سای تهران رفتم. زمان پیروانی به تیم ملی امید دعوت شدم. سپس به تیم صبا رفتم و نخستین گل خود را در لیگ برتر با تیم صبا به ثمر رساندم و پس از به ثمر رساندن گل کلمه بابا را به زبان آوردم.

وی ادامه داد: به تیم راه آهن رفتم و اکنون نیز در خدمت آقای کاظمی هستم.

افتخار شاگردی کی روش را داشتم و فکر نمی کردم به این افتخار دست یابم و باور نمیکردم به تیم ملی دعوت شده بودم و بعد از آن به جام ملت ها رفتم. مقابل عراق، شیلی و سوئد به میدان رفتم. تمرینات خیلی جدی در تیم ملی داشتم و کی روش واقعا مربی خوب و بزرگی است و امیدوارم در ایران بماند و نتایج خوبی با وی بدست بیاوریم.



وی ادامه داد: تیم ملی در شرایط خوبی است و همین جا قول می دهم که این تیم صعود کند.

رضاییان افزود: در پست دفاع راست ۷ پاس گل دادم و ۶ گل به ثمر رساندم و آمار بدی به حساب نمی آید. متاسفانه ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا راه آهن در لیگ برتر بماند.

عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در تیم های خارجی از جمله اشکان دژاگه، علیرضا حقیقی، سردار آزمون، بیت آشور، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی و جواد نکونام مورد بررسی قرار گرفت.

صحنه هایی از دیدار تیمهای صبا و پیکان پخش شد، این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

مشکلی که همواره توپ جمع کن های مشهدی برای تیم های مهمان ایجاد کرده اند باز یکی از سوژه ها بود، آیتمی در این مورد پخش شد.

گزارشی از لیگ یک و نتایج بدست آمده در این مسابقات و خوشحالی بازیکنان برای صعود تیم فولاد نوین اهواز ارائه شد.

اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: خوشبختانه توانستیم با شکست مس کرمان به لیگ برتر صعود کنیم. تلاش می کنیم تا بتوانیم فولاد نوین اهواز را در لیگ برتر به میدان ببریم.

وی در مورد تماس فرد ناشناس با بازیکنان فولاد نوین اظهار داشت: فردی با نام عسگری با بازیکن ما تماس گرفت و سعی بر این داشت با وعده و وعید باعثانحراف بازیکن ما شود که ما این مسئله را به آقای علیپور گزارش دادیم.

غلامرضا بهروان رییس سازمان مسابقات فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد حضور دو تیم فولاد خوزستان و فولاد نوین بطور همزمان در لیگ برتر گفت: حضور تیم ها در لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد و اگر این شرایط مهیا باشد فولاد نوین در لیگ برتر به میدان خواهد رفت، البته این مسائل حل شدنی است و زیاد جای نگرانی وجود ندارد.

در پایان برنامه خداداد عزیزی با ۴۷ درصد آرا به عنوان محبوب ترین بازیکن فوتبال شناخته شد.



برنامه نود این هفته ساعت ۱:۵۷ بامداد سه شنبه به پایان رسید.