صادقیان: همین حالا از اروپا پیشنهاد دارم

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان بعد از ماجرا‌های امیر تتلو و اتهامی که این خواننده زیرزمینی موسیقی پاپ در فضای مجازی به او زد، ترجیح می‌دهد کمتر حرف بزند و با سکوت، جلوی حاشیه‌های بیشتر را بگیرد.



با این وجود پیام را بعد از پایان آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها قبل از سفر به دوحه، در اتومبیل یکی از همبازیانش به دام(!) انداختیم و با او از هر دری حرف زدیم.

حرف‌های صادقیان که بوی رفتن می‌داد را در ادامه بخوانید.

* سلام پیام جان، خسته نباشی…

- سلام، ممنون، خوبی…

* روزهای خیلی سختی داشتی، خیلی سخت و یک فصل دشوار… خودم از نزدیک دیدم چقدر تلاش کردی، اتفاقاتی هم افتاد و خیلی‌ها که باید حمایتت می‌کردند، نکردند… فصل سختی داشتی

-(پیام با حسرت سر تکان می‌دهد و به نظر می‌رسد تمایلی به پاسخگویی به این سؤال و حرف زدن درباره گذشته را ندارد… این را از نگاه پیام می‌خوانم و به ناچار مسیر مصاحبه را عوض می‌کنم.)

* اول از لخویا شروع کنیم که یک بازی خیلی سختی با این تیم دارید… نظرت درباره این بازی چیست؟

- خب، بازی با لخویا در قطر به نظرم بازی خیلی دشواری است. لخویا در لیگ قطر قهرمان شده و درسته که در تهران همین تیم را ۳ بر صفر بردیم اما در قطر شرایط فرق می‌کند. البته دوست داریم هر ۳ امتیاز را بگیریم اما امیدوارم اگر نشد، حداقل یک امتیاز را بگیریم و صعودمان به مرحله بعدی قطعی شود و با خیال راحت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کنیم.



* پرسپولیس فصل عجیبی داشت… کار با ۳ سرمربی… علی دایی، حمید درخشان و حالا برانکو. در مورد این موضوع چه نظری داری؟

- حقیقتش تغییراتی که بوده، به نفع پرسپولیس نبوده، چه حالا مدیریتی و چه تغییرات مربی اما من دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم چون گذشته اصلاً برای پرسپولیس و به خصوص شخص من خوب نبود. الان با گذشته کاری ندارم، فقط آینده را می‌بینم و البته حال را و تمام تلاشم را می‌کنم که به امید خدا این ۴ بازی هم تمام شود و ببینم چه کاری باید انجام بدهم.



* یک نکته عجیب در تمرینات پرسپولیس این است که فقط ۳ بازی تا پایان فصل مانده، البته جدا از لیگ قهرمانان و پرسپولیس تازه شروع کرده به بدنسازی… این کار به نوعی اشکال گرفتن از کادر فنی قبلی نیست؟

-(خنده) خب، کادر فنی جدید که سرکار می‌آید، می‌گوید از نظر بدنی بچه‌ها عقب هستند و باید دوباره بدنسازی شود. الان هم این کادر فنی هفته‌ای یک یا دو روز یک فشار کوچک بدنی به بچه‌ها می‌آورد اما در مجموع در این فصل هر سرمربی آمد، گفت گروه قبلی بدنسازی خوبی نکرده و…(لبخند)



* برانکو خیلی رابطه‌اش با تو خوب است، با تو صحبت می‌کند و انگار خیلی به تو اعتقاد دارد و در همین بازی قبل با سپاهان هم خیلی سریع تو را وارد ترکیب کرد و یک‌جوری نشان داد که فوتبال تو را می‌شناسد. به هر حال برانکو آنالیزور خوبی هم هست و فوتبال را خوب می‌شناسد. نظرت در مورد این موضوع چیست؟ اصلاً چرا مربیان دیگر(البته منظورم علی دایی نیست و درباره درخشان صحبت می‌کنم) این اعتقاد را به تو نداشتند؟

- حقیقتش مربی خارجی هیچ‌گونه شناخت و ذهنیت قبلی نسبت به بازیکن ندارد و آن چیزی که هست را می‌بیند. من هم هر چه داشتم در تمرین رو کردم، مثل گذشته، تغییری هم نکردم، تمرینم را می‌کنم و برانکو هم می‌بیند و خوشبختانه به قول معروف حالا یک اعتقادی هم به من دارد ولی من شرایطم امسال اصلاً برای پرسپولیس خوب نبود و خودم هم می‌دانم کاری برای پرسپولیس نکردم. حالا باید این چند تا بازی را هم به خوبی و خوشی پشت سر بگذارم و ببینم برای فصل آینده چه تصمیمی باید بگیرم.



* برای فصل بعد الان پیشنهادی نداری، اصلاً تصمیم تو ماندن در پرسپولیس است یا نه؟!

- گفتم که حقیقتش اصلاً شرایط خوبی نداشتم و کسی را هم مقصر نمی‌دانم و مقصر اصلی فقط خودم هستم اما اینجا خیلی اذیتم کردند. حالا من محروم شدم، مصدوم شدم ولی خودتان هم دیدید و می‌دانید واقعاً خیلی اذیتم کردند. من هم دیگر تحمل این مدل سختی‌ها را ندارم و می‌خواهم دنبال آرامش باشم. البته باید ببینم قسمت چه می‌شود و در آینده چه پیش می‌آید!

* این فضای مجازی هم برای تو خیلی دردسرساز شد…

- خب، صفحه‌ام را بستم دیگر… بستمش! البته الان در دنیا این گونه نیست و فقط در کشور ما این حساسیت‌ها هست. در کشور ما هنوز فعالیت در فضای مجازی جا نیفتاده، الان شما بروید صفحه‌های شخصی بازیکنان بزرگ دنیا را ببینید. بروید ببینید چه کارهایی که نمی‌کنند. در دنیا این مسئله یک چیز کاملاً طبیعی است اما در کشور ما جا نیفتاده و من هم حالا صفحه‌ام را بسته‌ام و فعلاً تصمیم گرفته‌ام تا آخر فصل صفحه‌ام در اینستاگرام بسته باشد تا این آرامش فعلی پابرجا باشد و بی‌سر و صدا و بدون حاشیه کارم را انجام بدهم تا ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

* یعنی می‌توانیم در آینده همان پیام را ببینیم که از دورتموند پیشنهاد داشت، از استاندارد لیژ پیشنهاد داشت و… یعنی می‌توانیم دوباره همان پیام را ببینیم؟

- خیلی‌ها می‌گویند شاید چون من یک فصل بازی نکردم دیگر کسی من را نمی‌خواهد، البته حق هم دارند این گونه فکر کنند و با خودشان بگویند پیام صادقیان که بازی نکرده تا پیشنهادی داشته باشد اما شما مطمئن باشید همین حالا پیام صادقیان برای فصل جدید از اروپا پیشنهاد دارد… اصلاً بی‌خیال، دوست ندارم درباره آینده صحبت کنم. به امید خدا هر چه قسمت باشد، همان می‌شود.

* پیامت برای هواداران پرسپولیس چیست؟

- از همه هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. از صمیم قلب از همه هواداران تشکر می‌کنم چه آن زمان که در اوج بودم و چه آن زمان که اصلاً نبودم، از من واقعاً حمایت کردند، پشتم بودند، همیشه دوستم داشتند. شاید من امسال خیلی آنها را اذیت کردم، دست‌شان را می‌بوسم. ممنون که حامی من بودند. واقعاً امیدوارم بتوانم در این ۴،۵ بازی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مانده حداقل محبت‌های آنها را جبران کنم و جواب گوشه‌ای از زحمات آنها را بدهم.



* راستی تو در پرسپولیس با ۳ مربی کار کردی، دایی، درخشان و حالا برانکو… فعلاً با برانکو کاری نداریم اما در مورد دایی و درخشان فکر می‌کنی کدام‌شان می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند و تو چه اعتقادی به آنها داشتی؟!

- ببخشید، دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم... بگذرید!