اسناد پول‌های کثیف را به نمایندگان می‌دهم

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان اولین نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در واکنش به درخواست نمایندگان مجلس مبنی بر توضیح شما از ورود پول‌های کثیف در عرصه‌های مختلف گفت: بنده به عنوان وزیر کشور وظیفه دارم وقتی مجلس توضیحی از بنده می‌خواهد ارائه کنم و این آمادگی به طور کامل وجود دارد.

وی افزود: ما در این رابطه قانون پولشویی را داریم و همچنین باید قانون ضد پولشویی به طور کامل اجرا شود که اجرای آن می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

رحمانی‌فضلی تأکید کرد: ما آمادگی کامل داریم که مدارک و اسنادی که از ورود این پول‌ها که عمدتاً از راه قاچاق مواد مخدر و کالا و بقیه روزنه‌ها در حوزه‌های اقتصادی بوده را به مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه مصداق‌هایی هم در این رابطه وجود دارد که اسناد آن را ارائه خواهیم داد، ‌ افزود: ما البته این انتظار را هم از مجلس داریم که به دولت و قوه قضائیه کمک کند تا بتوانیم در این راه موفق عمل کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: عملی شدن این موضوع می‌تواند بستر و شرایط رقابت اقتصادی سالم را در جامعه به وجود آورد و همچنین اجرای این موضوع موجب ارتقای سلامت اقتصادی در کشور خواهد شد.

ادامه دارد...