آندو برای مربیان استقلال پیغام می فرستد

به گزارشافکارنیوز، آندرانیک تیموریان از روزی که استقلال را ترک کرد و راهی تبریز شد تا برای دومین بار پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند، به یکی از بهترین بازیکنان لیگ‌ برتر تبدیل شد.

بازی‌های درخشان آندو تأثیر فراوانی در اوج‌‌گیری تراکتور و صدرنشینی این تیم در لیگ ‌برتر داشت تا جایی که یا گل زد یا روی گل‌های این تیم نقش اصلی را ایفا کرد تا نشان دهد هنوز هم یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود.

آندو در بازی‌هایی که برای تراکتورسازی گل زد شادی‌های عجیب و غریبی انجام داد و مشخص بود حرکاتی که او انجام می‌دهد بی‌معنی نیست؛ به خصوص در بازی آخر تراکتور برابر سایپا که تبریزی‌ها در وقت‌های اضافه بازی با پرتاب اوت بلند تیموریان به گل دوم رسیدند این بازیکن بار دیگر شادی عجیبی نشان داد و بعد از بازی هم مدعی شد شادی‌هایش برای خود او مهم است و نه برای کسان دیگر.

اما در اردوی استقلال هم‌تیمی‌های سابق آندو نظر دیگری دارند و مدعی هستند پشت پرده شادی‌های تیموریان برمی‌گردد به پیغام‌های غیر مستقیمی که او برای مخالفان ماندنش در استقلال می‌فرستد، به نحوی که برای این عده خط و نشان می‌کشد که خوب بازی‌های او را تماشا کنند و بدانند که آندرانیک تیموریان هنوز تمام نشده است!



این ادعا میتواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد البته اگر صحت داشته باشد که دور از انتظار هم نیست.