عالیشاه: اجازه خودنمایی به عربها نمی‌دهیم

به گزارش افکارنیوز، بازیکن جوان پرسپولیس به نتیجه دیدار امشب تیمش برابر لخویا کاملا امیدوار است. امید عالیشاه عنوان می‌کند علیرغم قدرت بالای این تیم و قهرمانی‌شان در لیگ قطر، پرسپولیس از نظر روانی برتری خاصی به حریف دارد و باید از این موقعیت برای کسب امتیاز برابر این تیم استفاده کنند.

امید عالیشاه درباره دیدار حساس امشب تیمش برابر لخویا به " ورزش سه "، گفت: ما اینجا حتی برای تساوی هم نیامده‌ایم و تنها به برد و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم تا با اقتدار از این مرحله صعود کنیم. باید خیلی باهوش عمل کنیم و از دقایق اولیه به خوبی عبور کنیم و در نهایت ضربه نهایی را به این تیم وارد کنیم. آنها از بازی رفت زخم خورده هستند و به دنبال جبران آن هستند اما ما با تمرکز بالا با دست پر از این بازی خارج خواهیم شد.

وی ادامه داد: از همین الان باید به مرحله بعدی فکر کنیم و با برنامه‌ریزی بهتری به مصاف حریفان برویم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که تصور صعود باعثنمی‌شود برابر این تیم غافلگیر شوند و اتفاق تلخی رخ دهد نیز گفت: اصلا اینطور نیست. خوشبختانه بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب ما حضور دارند که کمک می‌کنند به خوبی از این مرحله عبور کنیم.

بازیکن جوان پرسپولیس در ادامه به حضور برانکو در این تیم اشاره می کند و می‌گوید: برانکو دارای کلاس بالایی در مربیگری است و مطمئنا از نظر فنی خیلی به تیم کمک خواهد کرد. به موفقیت او در تیم امیدوار هستیم و او می‌تواند تغییراتی اساسی در نوع تفکر و مسیر تیم ایجاد کند و مسیر موفقیت را هموار کند. در این راه بازیکنان و مدیریت هم باید در کنار او باشند و همه یک مسیر را دنبال کنند.

عالیشاه نتیجه شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و به موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند: ما موقعیت‌های فراوانی در دیدار برابر سپاهان داشتیم که متاسفانه از آن استفاده نکردیم و غافلگیر شدیم. می‌توانستیم یک برد حساس و هیجان‌انگیز به دست بیاوریم اما نشد. به نتیجه آن دیدار فکر نمی‌کنیم و نمی‌گذاریم تمرکزمان بهم بخورد. اکنون دیدار حساسی برابر لخویا داریم و امیدوارم با صعود از این مرحله هواداران‌مان را خوشحال کنیم.