از خرید پرسپولیس پشیمان شدم

به گزارش افکارنیوز، حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، بازگشت یکی از کاپیتان‌های محبوب سابق سرخپوشان را به همراه داشت. کریم باقری که هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی با او دارند، در کسوت مربی به این تیم برگشته و از حرف‌هایش اینطور پیدا است که انگیزه زیادی برای کار کردن دارد.



او به آینده پرسپولیس بسیار امید دارد و مدعی است پرسپولیس تحت هیچ شرایطی به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کند.



گفتگو با باقری را در ادامه می‌خوانید:



* چه شد که به پرسپولیس برگشتید؟

- من عاشق پرسپولیس هستم و همیشه گفته‌ام اگر کمکی از دستم برآید برای این تیم دریغ نمی‌کنم. وقتی مسئولان باشگاه با من درباره حضورم صحبت کردند، بدون هیچ بهانه‌ای جواب مثبت دادم و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.



* چند ماه قبل گفته بودید قصد خرید باشگاه پرسپولیس را دارید؛ منصرف شدید؟

- من با برخی دوستانم هم صحبت کرده بودم و همه‌چیز آماده بود ولی احساسم این بود که مسئولان نمی‌خواهند پرسپولیس را بفروشند و از طرفی هر کس باشگاه را بخرد، به مشکل می‌خورد. به همین خاطر پشیمان شدم و کنار کشیدم.



* و حالا با برانکو به این تیم برگشتید…

- بله، از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانم باری را بردارم.



* به نظر شما برانکو در پرسپولیس موفق می‌شود؟

- برانکو را به خوبی می‌شناسم. او در تیم‌ملی مربی‌ام بود و می‌دانم به نظم تیمی بسیار اهمیت می‌دهد. اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس درحال حاضر حواشی است و باید قبل از هر چیز برای ایجاد فضایی آرام و به دوراز حاشیه تلاش کنیم. قطعا برانکو کار سختی در پرسپولیس دارد اما همه با هم تلاش می‌کنیم تا تیم را از این شرایط نجات دهیم.



* شرایط این روزهای پرسپولیس خوب نیست؛ حتی خیلی‌ها بر این باورند که ممکن است این تیم به دسته اول سقوط کند…

- این حرف‌ها چیست؟ سقوط پرسپولیس به دسته اول یک جوک است. تیم ما قطعا از رده نهم بالاتر می‌آید و نمی‌گذاریم اتفاق عجیبی رخ دهد. فقط از هواداران خواهش می‌کنم حمایت‌مان کنند تا بتوانیم روزهای خوشی را برایشان رقم بزنیم.



* در آستانه بازی با لخویای قطر هستید؛ این مسابقه را چطور می‌بینید؟

- لخویا در لیگ قطر به‌عنوان قهرمانی رسیده و روحیه بالایی دارد. تیم ما در بازی رفت آنها را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادیم اما الان کار سخت‌تر است. با این حال در قطر فقط برای برد بازی می‌کنیم و این‌که بتوانیم صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم.



* این‌که پرسپولیس به دور بعد برسد، منصفانه است؟

- چرا انصاف نباشد؟ تیم ما برخلاف لیگ در آسیا شرایط خوبی دارد. خوشبختانهدرصد بالایی از راه صعود به دور حذفی را رفتهایم. به نظر من با این شرایط قهرمانی در آسیا هم دور از دسترس نیست. با توجه به اینکه نیمی از مسابقات دور حذفی لیگ قهرمانان در فصل آینده برگزار میشود، اگر بتوانیم به مرحله یک هشتمنهایی صعود کنیم، با عملکرد خوب در ابتدای فصل بعد و جذب بازیکنان مطرح میتوانیم به انتظار هواداران برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا پایان دهیم؛ هر چند کار سختی داریم.