به گزارش افکارنیوز، پرسپولیس امروز همه اتفاقاتش حاشیه نیست. همه پرسپولیس ناکامی و شکست نیست. قرارداد ۱۵۰ میلیون تومانی این جوان بوشهری به اندازه کافی تعجب‌برانگیز بود اما اینکه طارمی فقط و فقط ۹۰ میلیون تومان در این فصل دریافتی داشته باشد واقعاً شوکه‌کننده است!

به گواه آمار، مهدی طارمی ۲۳ بازی در لیگ ‌برتر و ۴ بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته است. این جوان با‌ وجود آنکه اغلب بازیکن تعویضی بوده اما ۵ گل در لیگ ‌برتر به ثمر رسانده و در ۴ بازی آسیایی یک گل و یک پاس گل داده و یک پنالتی نیز برای تیمش گرفته است.

با ‌توجه به دریافتی ۹۰ میلیون تومانی از باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی برای هر بازی تیمش رقمی معادل ۳ میلیون تومان گرفته است. این در حالی است که برخی بازیکنان کنونی پرسپولیس بالای ۸۰۰ میلیون و نزدیک به یک میلیارد تومان قرارداد دارند و چند برابر طارمی هم دریافتی داشته‌اند اما یک دهم این جوان مستعد هم برای سرخپوشان کارایی نداشته‌اند. این آمار حکایت از آن دارد که لزوماً بازیکنان گرانقیمت برای تیم‌ها کار‌ساز نیستند.

می‌شود بازیکن جوان و مستعد با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان هم خرید اما چند برابر ستاره‌ها از او کار کشید. مهدی طارمی مشتی نمونه خروار استعداد‌های ایرانی است که به دلیل عدم شجاعت مربیان لیگ‌ برتری، نفوذ دلالان و واسطه‌ها در فوتبال و دلسردی سازنده‌ها محلی برای ارائه توانایی‌های خود پیدا نمی‌کنند. تصورش را بکنید به جای علی دایی یک مربی دیگر اول فصل سرمربی پرسپولیس بود یا اینکه مهدی طارمی کسی را نداشت تا او را به آقای گل جهان معرفی کند، آنگاه چه اتفاقی می‌افتاد؟

شاید مهدی طارمی امروز به جای درخشش در ترکیب پرسپولیس، همچنان در ایرانجوان بوشهر توپ می‌زد، جوانی که ارزان خریداری شد اما بدون ادعا از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس هم کارایی بیشتری داشته است.