تراکتور موقعیت‌ داشت اما این ما بودیم که بردیم

به گزارش افکارنیوز، روزیو بردی‌اُف پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در نیمه اول خوش‌شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. اکنون نمی‌توانم بگویم کار ما به اتمام رسیده چون یک بازی دیگر نیز باقی مانده و باید آن را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در نیمه اول دیدار مقابل تراکتورسازی حریف روی ما فشار آورد و موقعیت‌های نسبتاً بهتری داشت اما در نیمه دوم ما تلاش بیشتری کردیم و مسلما موقعیت‌های خوبی داشتیم که توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با وجود داشتن فقط ۲ موقعیت گل مستحق پیروزی در این دیدار بود یا نه؟ گفت: برای ما مهم گرفتن ۳ امتیاز بود. قبول می‌کنم که ما موقعیت زیادی برای گل زدن نداشتیم و تراکتورسازی فرصت‌های متعددی برای زدن گل داشت اما این ما بودیم که ۲ گل زدیم و حریف‌مان فقط یک بار توانست به گل برسد.

بردی‌اُف ادامه داد: اگرچه خوب بازی نکردیم اما برای ما نتیجه مهم بود و باید تلاش کنیم که در دیدارهای آینده بهتر کار کنیم تا بتوانیم راهی مراحل بالاتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیمش داشت و با این شرایط آیا نسف قارشی را مستحق پیروزی می‌داند یا نه گفت: هنوز هم ما برای صعود به مرحله بعدی واجد شرایط نشده‌ایم و نمی‌توانم پاسخ دقیقی به این سوال بدهم اما هنوز هم معتقدم موقعیت‌های تراکتورسازی بیشتر از ما بود.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از باشگاه تراکتورسازی تبریز به خاطر میزبانی خوب و صمیمی‌شان تشکر کنم؛ برخی از بازیکنان ما در ۱۰ سال اخیر برای دومین بار بود که به تبریز می‌آمدند و باید بگویم مردم این شهر بسیار خونگرم و فوتبال‌دوست هستند. مسئله‌ای که خیلی برای من جالب بود حرکت تماشاگران در پایان بازی بود؛ آنها با وجود اینکه تیم‌شان بازی را باخته بود ایستاده به تشویق بازیکنان پرداختند و این مسئله نشان می‌دهد که مردم شهر تبریز چقدر عاشق فوتبال و تیم‌شان هستند.

بردی‌اُف با اشاره به هوای نامساعد امروز تبریز گفت: دیروز که در این ورزشگاه تمرین کردیم هوا بهتر بود اما امروز تا حدی نامساعد بود و در کیفیت بازی هم تأثیر منفی داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد تراکتورسازی بازیکنانی مانند ادینیو را در ترکیبش قرار ندهد و بدون چند بازیکن تأثیرگذارش به مصاف نسف قارشی بیاید گفت: انتظار نداشتیم که بازیکنان اصلی تراکتورسازی نیمکت‌نشین باشند و بدنه اصلی تیم در ترکیب حضور نداشته باشد. حدس نمی‌زدم تراکتورسازی با این ترکیب به میدان بیاید و این موضوع به سود ما تمام شد و توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم.