به گزارش افکارنیوز، ارتش سوریه حمله گروه های تروریست در روستای القرباطیه در حومه جنوبی شهر حلب را از محورهای روستاهای حجیره بزرگ و کوچک، الرشادیه و جب عوض دفع کرد.

ارتش همچنین تپه الشیخ یکی از تپه های راهبردی منطقه را باز پس گرفت.
نیروهای ارتش سوریه هم اکنون در حال بهبود بخشیدن به مواضع خود هستند و حالت دفاعی خود را به حالت تهاجمی تغییر داده و بدین ترتیب معادلات نبرد با تروریستها در شمال سوریه را تغییر داده است.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریهwpc. be۱e. edgecastcdn. net / ۰۰BE۱E / news / ۲۰۱۵/۰۴ / ۲۱ / alalam _ ۶۳۵۶۵۲۴۰۱۷۹۲۲۱۱۸۸۲ _ ۲۵f _ ۴x۳. mp۴گفت: ارتش سوریه حلقه محاصره گروه های تروریست در حومه جنوبی حلب را تنگ تر کرده است. در نتیجه این عملیات بسیاری از تروریست ها کشته و یا زخمی شدند که اکثر آنها عضو گروه های موسوم به جبهه النصره و احرار الشام هستند.

این فرمانده سوری افزود: ما به مردم حلب قول می دهیم تا زمانی که در اینجا حضور داریم می توانند در آرامش و امنیت زندگی کنند. ارتش سوریه با تروریستها در سراسر کشور مقابله خواهد کرد.
بر اساس این گزارش شهر حلب از این پس نمی تواند پناهگاه امنی برای تروریستها باشد. این همان پیامی است که ارتش سوریه خواست آن را به ساکنان شهر حلب برساند. عملیات ارتش ثابت کرد که این شهر در آستانه آزادسازی کامل قرار گرفته است.
دانلودفیلم