هماهنگی زیاد مواضع رژیم صهیونیستی و کانادا در موضوع سوریه

به گزارش افکارنیوز، " جواد منصوری " با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی شمار تروریست‌های کانادایی داعش اظهار داشت: کسانی که با سیاست خارجی کانادا و همچنین وابستگی‌های این دولت به آمریکا و انگلیس آشنایی دارند، می‌دانند که کانادا در سطح جهانی مجری بخشی از سیاست‌های این دو کشور است.

وی ادامه داد: اجرای برخی از سیاست‌های مدنظر انگلیس و آمریکا در جهان، ممکن است برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کند، بنابراین کانادا همواره در راستای اجرایی آن برآمده و اقداماتی که در سطح جهانی انجام می‌دهد، تماما با هماهنگی این دو کشور و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

سفیر سابق کشورمان در چین تصریح کرد: دشمنی این کشور با ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده، حتی این دشمنی در مقاطع مختلفی گاهاً از آمریکا و انگلیس روندی تندتر به خود گرفته و کانادا بارها به عنوان بانی قطعنامه‌هایی علیه ایران وارد عمل شده است.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با موضوع سوریه نیز مواضعی که کانادا اتخاذ میکند دقیقاً همان خواستههای اسرائیل است که در این رابطه شاهد حضور فرماندهانی کانادایی در این گروه هستیم، همچنین با توجه به شکستهایی که داعش اخیراً متحمل شده، کانادا با فرستادن نیرو درصدد جبران کمبودهای این گروه تروریستی است.