حدادی: امیدوارم با پاویچویچ به سطح جهانی نزدیکتر شویم

به گزارش افکارنیوز، حامد حدادی بازیکن ایرانی اما سهمیه خارجی مهرام بعد از پیروزی مقابل شهرداری گرگان برای انجام تست دوپینگ فراخوانده شد. وی پیش از مراجعه برای آزمایش دوپینگ در جمع خبرنگاران گفت: من باید با تیم مهرام هماهنگتر بشوم. بازی با گرگان برای من و بازیکن خارجی تیم تمرین خوبی بود و توانستیم با سایرین هماهنگتر شویم.

وی ادامه داد: هفته قبل ثابت شد که مهرام اگر حریفی مثل نفت را دست کم بگیرد، امکان باخت دارد. در بازی با آبادان خیلی بد بودیم. ضد حمله هایی که خراب کردیم به خاطر عدم تمرکز کافی بود. البته باید به تیم آبادان هم احترام گذاشت که مهرام و دانشگاه آزاد را شکست داده است.

ملی پوش مهرام در مورد پاویچویچ سرمربی جدید خارجی تیم ملی تاکید کرد: من شناختی از این مربی ندارم و چیز خاصی هم از او نمی دانم. فقط امیدوارم سطح وی بالاتر از نفرات قبلی باشد و چیزی به بسکتبال ایران اضافه کند. ما از مربی قبلی چیزهایی را یاد گرفتیم، به قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی بازی های آسیایی رسیدیم. امیدوارم با سرمربی جدید به سطح جهانی نزدیکتر شویم.

حدادی در مورد بازی هفته بعد گفت: با تمام احترامی که به دانشگاه آزاد می گذاریم، هفته بعد برای جنگیدن به حکیمیه می رویم. به امید خدا در آن بازی، باخت دور رفت را جبران می کنیم تا حداقل نتیجه یک - یک برای مراحل نهایی رقم بخورد.