تارتار: باید پول حلال به خانه ببرم

به گزارش افکارنیوز، مهدی تارتار پس از تساوی مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز بازی خوبی شاهد بودیم و هر ۲ تیم برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه شده بودند. در نیمه اول که باد موافق تیم‌ها بود خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم که باد به نفع گسترش فولاد بود آنها بهتر بازی کردند.

وی افزود: این مساوی به درد هیچ یک از تیم‌ها نخورد ولی معتقدم که هر ۲ تیم به یک امتیاز راضی بودند چون که کسب تک امتیاز این مسابقه بهتر از این بود که دست خالی زمین مسابقه را ترک کنند.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر صحنه‌های مشکوک پنالتی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از محمد ابراهیمی دارم او در آن صحنه خودش را به مدافع ما گیر داد و روی زمین افتاد و این صحنه پنالتی نبود؛ همچنین در دقیقه ۹۰ داور مسابقه یک پنالتی به نفع تیم ما نگرفت و به نظرم در این صحنه بازیکن گسترش فولاد مهاجم تیم ما را گرفت و معتقدم با این پنالتی می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید لیدر حریف چه صحبتی با شما داشت و آیا از او پرسید که چرا با توجه به بی‌اهمیت بودن نتیجه برای صبا نتیجه را به گسترش فولاد واگذار نکردید، گفت: ‌ ما اعتقاداتی داریم و همانطور که هفته قبل با مساوی مقابل پیکان به گسترش فولاد کمک کردیم این هفته هم به پیکان و دیگر تیم‌های انتهای جدول کمک کردیم. به نظر من باید پول حلال به خانه ببریم و چنان کار کنیم که شب را راحت بخوابیم.

وی تصریح کرد: گسترش تا پشت محوطه ۱۸ قدم ما خوب بازی می‌کرد ولی پس از آن ناموفق بودند و با اینکه نیمه اول موقعیت‌هایشان خطرناک بود نیمه دوم چیز خاصی از آنها ندیدیم.

سرمربی تیم صبای قم در مورد انتقاد یکی از خبرنگاران نسبت به عملکرد تیمش تأکید کرد: ‌ باید شرایط جدول را در نظر گرفت، گسترش فولاد بیش از ما به ۳ امتیاز احتیاج داشت و خودش را به آب و آتش زد و اگر نیمه اول صاحب موقعیت شد به این دلیل بود که تیم ما در حال حمله بود.

تارتار در پایان گفت: اطمینان دارم گسترش فولاد در لیگ برتر میماند و قلباً خواهان ماندن این تیم هستم.