دولت مترو را از اولویت بندی فاینانس حذف کرد
گروه اجتماعی

- ابوالفضل قناعتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز گفت: دولت متاسفانه کماکان نسبت به تعهدش حداقل در ۳ موضوع که بنده مطلع هستم عمل نکرده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر افزود: دولت در بحثخرید اتوبوس کمکی نکرده است، ما در حال حاضر ۶ هزار دستگاه اتوبوس داریم که ۲ هزار دستگاه خراب و ۴ هزار دستگاه آنها کار می کند.
وی با اشاره به اینکه تهران حدود ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد اظهار داشت: در بحثخرید اتوبوس ها قرار بود ۸۲ و نیم درصد دولت کمک کند که ۱۷ درصد هم شهرداری بدهد تا اتوبوس ها خریداری شود که متاسفانه هیچ کدام از دولت ها نه دولت احمدی نژاد و نه دولت آقای روحانی این کمک را نکردند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اظهار داشت: دولت در بحثزیر ساخت مترو قرار بود ۵۰ درصد کمک کند اما متاسفانه هیچ کمکی نشد همین طور قرار بود دولت یک سوم هزینه تمام شده خرید بلیط را به شهرداری بدهد که متاسفانه این کار هم انجام ند و هزینه آن را مردم متحمل شدند.

قناتی تصریح کرد: دولت مترو را از اولویت های خودش خارج کرد در بحثاولویت بندی فاینانسی که جدیدا بانک مرکزی اعلام کرد از چین می گیرند متاسفانه مترو را در بحثفاینانس ندیدیم
وی در پایان در پاسخ به این سوال که ۳ نفر از اعضای شورا قرار بود که پیگیر بدهی های دولت به شهرداری باشند گفت:این ۳ نفر پیگیری کردند اما به نوعی سر کارند