مربیگری نکونام در تیم ملی به خودش ضربه می زند

به گزارش افکارنیوز، رسول خطیبی در رابطه با اینکه از او به عنوان یکی از گزینه های نهایی دستیاری کی روش نام برده می شد اما نکونام برای این پست انتخاب شد، ‌ اظهار داشت: با اینکه مدت زیادی است نام من در رسانه ها و توسط افراد مختلف برای مربیگری در تیم ملی مطرح می شود اما نه از سوی فدراسیون و نه از سوی کی روش هیچ صحبتی با من درباره حضور در تیم ملی نشده بود. نمی دانم این شایعات از کجا به وجود آمد که البته دیگر با انتخاب نکونام این مسائل به اتمام رسید.

وی درباره انتخاب نکونام به عنوان دستیار کی روش عنوان کرد: ‌ من نمی توانم نظر قاطعی در این باره بدهم چون هر سرمربی این حق را دارد که با سلیقه خودش برای تیمش مربی انتخاب کند. به هر حال رابطه خوبی میان نکونام و کی روش در سالهای اخیر شکل گرفته است و شاید به همین دلیل بوده که نکونام انتخاب شده است.

مهاجم اسبق تیم ملی همچنین تصریح کرد: ‌ تنها ابهام درباره این انتخاب این است که نکونام در تیم اوساسونا بازی می کند و یک سال دیگر هم با این تیم قرارداد دارد. اینکه ما یک بازیکن که در اروپا بازی می کند را برای مربیگری در تیم ملی انتخاب کنیم، ‌ قطعا به نکونام ضربه می زند. البته حتما کی روش با نکونام توافقاتی داشته که چنین انتخابی صورت گرفته است.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت علی کریمی در تیم ملی در انتظار نکونام هم خواهد بود؟، ‌ گفت: ماجرای نکونام با کریمی کاملا متفاوت است. اول اینکه نکونام رابطه بسیار بهتری با کی روش دارد و تا یک ماه قبل کاپیتان تیمش بوده است و دوم اینکه نکونام هنوز در حال بازی کردن و معلوم نیست به چه شکلی می خواهد به تیم ملی کمک کند. باید ابتدا نظرات کی روش را درباره نحوه کار نکونام بشنویم و بعد اظهارنظر کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت تراکتورسازی گفت: فعلا درباره تراکتورسازی صحبتی ندارم.