برخی نمایندگان از پاسخ‌های فرهادی قانع نشدند

به گزارش افکارنیوز، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سوالات نمایندگان از وزیر علوم مطرح شد و آقای فرهادی به حدود ۱۰ سوال نمایندگان پاسخ داد که همکاران مجلس از برخی پاسخ ها قانع و از برخی پاسخ ‌ها قانع نشدند.

وی افزود: قرار شد نمایندگانی که از پاسخ سوالات خود قانع نشدند در مهلت زمانی مشخص موضوعات مورد سوال را در جلسه‌ای با وزیر و معاونان وی بررسی کنند و در صورت قانع شدن این مسئله را به کمیسیون اعلام کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بورسیه‌ها، دانشجویان ستاره‌دار، مباحثی درباره حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها و وزارت علوم درباره برخی از جریان‌های ضد انقلاب در داخل انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی و برخی از مقالات و اخباری که در نشریه‌های دانشگاهی چاپ شده است از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و قرار شد در جلسات آینده بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

کوچکی نژاد یادآور شد: موضوع ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بود که قرار شد گزارشی در این زمینه تهیه و به کمیسیون ارائه شود.