ژاوی از کهکشانی دیگر است

به گزارش افکارنیوز، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته(سه‌شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا با نتیجه پر گل ۶ بر صفر از سد ختافه گذشتند با تمجید از آنها گفت: وقتی تیم چنین سطح تأثیرگذاری دارد، کار هر تیمی برای رویارویی با بارسلونا دشوار است. بازی مقابل ختافه سخت بود ولی ما با مدیریت بازی کار را در همان نیمه نخست تمام کردیم. بارسلونا حالا به لحاظ شرایط بدنی و فنی بهتر شده است.

وی افزود: یادم نمی‌آید پیش از این بازی دیده باشم که این قدر گل‌های تماشایی در آن به ثمر رسیده باشد با این حال هنوز هم جای پیشرفت داریم. در مورد استفاده چرخشی از بازیکنانم در خط حمله هم باید بگویم که این بسته به بازی‌های ما دارد. پیش از بازی‌ها به وضعیت مهاجمانم نگاه می‌کنم و البته همه این‌ها به این بستگی دارد که در آن لحظه چه فکر و برنامه‌ای در سر دارم.

سرمربی آبیواناری پوشان کاتالونیا همچنین در مورد جدایی احتمالی هافبک تیمش از بارسا در پایان فصل جاری گفت: در این مورد این قدر صحبت کردهام که دیگر خسته شدهام. همان طور که پیش از این هم گفتهام باید به تصمیم ژاوی احترام بگذاریم. من ژاوی را زمانی که بازی میکردم ملاقات کردم، او در آن موقع بازیکن جوانی بود و به چیزی که امروز از او میبینید شباهتی نداشت. ژاوی حالا رکورد بیشترین بازی را در باشگاه بارسلونا دارد. او بازیکنی از کهکشانی دیگر و یک نعمت الهی است.