بیانیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر

به گزارش افکارنیوز، محمدحسین نژادفلاح در مورد حواشی اخیری که حول باشگاه پرسپولیس به وجود آمده در بیانیه مطالبی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

تعامل با رسانه‌ها و زحمتکشان عرصه رسانه همواره در سرلوحه امور باشگاه بوده و خواهد بود و تلاش‌های فعالان این عرصه مورد تقدیر است. بی‌تردید اندک موارد ناخوشایندی که هر از چند گاهی روی می‌دهد، نمی‌تواند خللی در این رابطه مبتنی بر احترام متقابل ایجاد کند. با این وجود هر از چند گاهی حوادثی هم روی می‌دهد که امیدواریم همین هم به حداقل برسد چرا که پرسپولیس در دست ما امانت است و صیانت از منافع آن و جلوگیری از بروز مشکلات برای آن تا حد امکان، مسئولیت خطیری بر دوش ما است و باید این مطالبه خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران را پاسخگو باشیم.

متاسفانه در روزهای اخیر بعضا مشاهده شده است که بعضی رسانه‌های عزیز اقدام به انتشار مطالب غیر واقع حتی در نقل قول‌ها کرده‌اند که این مسئله باعثبروز مشکل و چالش برای این باشگاه شده است که شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد و در قامت نماینده فوتبال ایران بازی مهم و تعیین کننده‌ای با یک حریف خارجی پیش رو دارد.

باشگاه پرسپولیس از این پس ناچار از برخورد در قبال انتشار مطالب غیر واقعی خواهد بود که به نظر می‌رسد گاهی نه به صورت سهوی بلکه با هدف تخریب مجموعه پرسپولیس و ایجاد مشکل در تشکیلات آن صورت می‌گیرد.

مطلبی که اخیرا یکی از رسانه‌ها به نقل از آقای برانکو ایوانکوویچ مطرح کرد و در آن، از سوی سرمربی به بازیکنان اهانت شد، از جمله این موارد بود.

بی‌تردید آقای برانکو ایوانکوویچ به قدری شناخته شده است که بیان چنین مطالبی از سوی ایشان برای افکار عمومی و جامعه فوتبال قابل پذیرش نیست با این وجود چنین اقداماتی در راستای ایجاد مشکل ارزیابی می‌شود، حال آنکه اکثریت رسانه در اغلب زمان‌ها همواره در جهت بهبود شرایط تلاش کرده و یار و یاور پرسپولیس بوده‌اند.

بر همین اساس انتظار می‌رود رسانه‌هایی مورد اشاره مدارک و مستندات خود را ارائه نماند. چرا که باشگاه پرسپولیس از این پس در مقابل چنین مسائلی کوتاه نخواهد آمد و برای حفاظت از تیم فوتبال که شرایط آن با احساسات میلیون‌ها هوادار ارتباط دارد، این موارد را با حساسیت و به شکل حقوقی پیگیری خواهد کرد.

همچنین از هواداران پرسپولیس نیز می‌خواهیم مانند همیشه هوشیار باشند و تحت تاثیر چنین جریان سازی‌هایی قرار نگیرند و با ادامه حمایت‌های خود، بویژه در بازی با بنیادکار بر انسجام خانواده پرسپولیس بیفزایند که مهمترین عامل برای گذر از مشکلات و حاشیه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/