هوای تهران فردا خنک می‌شود

به گزارشافکارنیوز،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز با ورود سامانه بارشی در کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق، وزش باد در غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های جنوبی زاگرس، مرکز، سواحل خزر و در بعدازظهر در شمال شرق و شرق خواهیم بود.

وی با بیان این‌که شدت بارش‌ها امروز در آذربایجان غربی و شرقی، شمال کرمانشاه، اردبیل، گیلان و غرب فارس است، گفت: امروز و چهارشنبه از میزان بارش‌ها از غرب کشور کاسته می‌شود و بارش‌ها به دامنه‌های مرکزی و جنوب و شمال شرق کشیده خواهد شد.

*جوی پایدار در تمام مناطق در پنج‌شنبه و جمعه

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که با تقویت جریانات شمالی شاهد مواج بودن دریای خزر طی دو روز آینده خواهیم بود، افزود: رعد و برق و رگبار باران فردا برای جنوب شرق کشور نیز پیش‌بینی شده است.

رفیعی با اشاره به این‌که پنج‌شنبه و جمعه در تمام مناطق جوی پایدار حاکم است، اظهار داشت: پنج‌شنبه برای شمال غرب، مرکز، شمال شرق و جمعه برای دامنه‌های زاگرس و شمال شرق بارش‌ها پیش‌بینی شده است.

**پدیده گرد و خاک در ایلام و خوزستان طی ۳ روز آینده


وی با بیان اینکه طی سه روز آینده شاهد پدیده گردوخاک در ایلام و خوزستان خواهیم بود، گفت: در خصوص هوای تهران باید بگویم آسمان تهران امروز نیمه ابری و در بعدازظهر شاهد بارش پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا بارشها در تهران بیشتر خواهد شد و طی دو روز آینده وزش باد در تهران رخ میدهد، افزود: بیشینه دمای امروز تهران ۳۰ و کمیته فردا صبح ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین باید بگویم بیشینه دمای فردا ۲۷ درجه سانتیگراد است در واقع هوای تهران فردا نسبت به امروز ۳ درجه خنکتر میشود و پنجشنبه باز شاهد افزایش یک درجهای دما برای تهران خواهیم بود.