توضیحات آذری درباره بازگشت صادقیان به ذوب‌آهن

به گزارش افکارنیوز، مدیر ذوبی ها به نکات مختلف و جالبی اشاره می کند که خواندن آنها خالی از لطف نیست:

بازیکن های ذوب را بی خیال شوید
خدمت تیم های مختلفی که دنبال عقد قرارداد با بازیکنان ما هستند باید بگویم که بازیکن های ذوب آهن را بی خیال شوند چون بازیکن های ذوب آهن همه قراردادهای بلند مدت دارند و قرار است اینجا بمانند.

کار با گل محمدی باعثافتخار است
یحیی گل محمدی آدم بزرگی است و کارکردن با او باعثافتخاراست. او قهرمان ملی فوتبال ما هم هست و آدمی شایسته و یک مربی بزرگ. من به او گفته ام باید قهرمانی جام باشگاه های آسیا را بالا سرت ببری. ما کارهایمان را کرده ایم و آقا یحیی در ذوب می ماند.

ارکستر ذوب آهن
آقا یحیی بعد از سوت پایان حذفی باید تیمش را برای فصل بعد ببندد. ضمن اینکه ساختارمان باید با تمام توان حفظ بشود، باید به فکر تکمیل تیم مان باشیم فکر نمی کنیم تغییری داشته باشیم مگر اینکه آقا یحیی بخواهد تیمش را تقویت کند. درحال حاضر تیم ما مثل ارکستری است که به رهبری گل محمدی اجرای بسیار گوش نوازی دارد.

ذوب آهن جای این کارها نیست
مسعود حسن زاده و حسن زاده ها باید بدانند ذوب آهن جای این کارها نیست. نه من این شخصیت را دارم و نه گل محمدی. اووقتی در نفت هم بود اجازه نداد اتفاق های این مدلی بیفتد. البته گاهی هم استرس ویژه ای ای برای بازیکن درست می شود. مثلا شما فرض کنید نه گله هستی و این احساس را داری که می تونی گل بزنی. اما وقتی بازی به سود تو پیش نرود و دوموقعیت از دست بدهی، تحت فشار قرار می گیری. به هرحال رونالدو هم هفته پیش دچار همین اتفاق شد و دیدید که وقتی موفق به گلزنی نشد، رفتار تندی از خودش بروز داد. ما باید به مسعود حسن زاده کمک کنیم اما او هم باید بداند باید روحش بزرگ تر از این باشد چون او قرار است پیشرفت کند. تلاش ما این است که به شیوه معلمی به او و همه جوان ها کمک کنیم.

فرهنگ ذوب آهن
بچه هایی که در ذوب آهن بودند وقتی رفتند به یک تیم دیگر دچار افت روحی شدند و کارآیی شان کم شد که شاید به دلیل فضا و فرهنگی است که در اینجا وجود دارد. حسن زاده هم باید بداند وقتی بزرگتر می شود که بتواندبه باشگاهش کمک کند. ما برای اینکه عمر فوتبال این جوان کوتاه نشود همه کار می کنیم و حرکت او مخصوصا از چشم من دورنخواهد ماند.

دهنوی یک مثال است
می می خواهم از یکی از بچه های نمونه ذوب آهن مثال بیاورم. ببینید قاسم دهنوی که پارسال به هرحال سال خوبی نداشت در یک محیط توام با آرامش دارد کارش راو می کند و چقدر موفق هم هست. وقتی دهنوی آمد اینجا به او گفتم باید بخواهی و الان باید ببینید دهنوی در حد اسمش چه بازیهای خوبی می کند. درواقع اگر باشگاهی باشده که شرایط در آن فراهم باشد قاسم دهنوی، قاسم دهنوی است.

الگوهای بزرگ در تیم ما
مهدی رجب زاده با ۳۷ سال سن و قاسم حدادی فر نه از نظر مهارتی و فنی عالی هستند بلکه در اخلاق هم فوق العاده اند و انتظارم از حسن زاده این است که این بازیکن های بزرگ تیم را بگیرد و از آنها سرمشق بردارد… ایشالله این یکی دو ای دلخوری که خودش برای خودش به وجود آورده را رد کند. خدا را شکر مسعود بچه خوبی است و ان شاالله متنبه شده است.

همه راهها به رم ختم می شود
همه راهها به رم ختم می شود و در ذوب آهن هم فقط آقا یحیی در حیطه فنی و بازیکن ها تصمیم می گیرد. این که مورد پیام صادقیان سئوال می کنید باید بگویم اگر آقا یحیی تصمیم بگیرد که پیام صادقیان به عنوان باشگاه دست پرورده باشگاه ذوب می تواند به اصفهان برگردد، من قول می دهم هرگز این چیزهایی که درمورد او رخ داده را را در اینجا نخواهید دید اما همان طور که گفتم همه این چیزها در اختیارگل محمدی هست و من نظری درباره بازگشت صادقیان ندارم.

هدف قهرمانی اسیا
ما یک راهبرد بزرگ برای خودمان داریم وآن این است که تا ۲۰۱۶-۲۰۱۷ باید قهرمان اسیا بشویم. ذوب آهن یه بار این راه را رفته و آدمهای کاربلدی پشت کار هستند ومی خواهیم آن افتخار را تکرار کنیم.

بازیکنان مد نظر یحیی
برای رسیدن به این هدف قطعا به دنبال شرایط فنی بهتری هستیم. تیم نباید در آسیا زنگ تفریح باشد و ما بازیکن هایی می خواهیم که بتوانند کارهای تاکتیکی آقا یحیی را انجام بدهند، علاوه بر اینکه تاکید دارم از نظر اخلاقی هم باید بچه های خوبی باشند.