ازقلعه نویی ناراضی نیستم از نتایج ناراضی ام

به گزارش افکارنیوز، افشارزاده در این باره، گفت: باید هر چه زودتر تکلیف واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود. صلاحیت اشخاص می بایست پیش از جلسات مزایده مورد بررسی قرار بگیرد، نه اینکه روز مزایده بخواهند تازه صلاحیت افراد را مورد بررسی قرار دهند. این اتفاق به غیر از اینکه به افراد شاغل در دو باشگاه و همچنین کارهای پیرامون دو باشگاه ضربه می زند، سود دیگری ندارد.

او ادامه داد: بزرگترین بحرانی که استقلال و پرسپولیس با آن روبرو هستند، مسایل مالی است. متاسفانه بحثهای واگذاری روند اصلی اداره دو باشگاه را از دست خارج کرده است. با این همه بدهی که وجود دارد عقد قرارداد با اسپانسرها هم بسیار سخت است. امیدوارم در این مورد هر چه زودتر تصمیم گیری شود.

وی افزود: هر چند که دولت قول مساعد داده در صورت واگذاری دو باشگاه سرخابی بدهی های آنها را پرداخت کند، اما بلاتکلیفی موجود این دو باشگاه را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

افشارزاده با اشاره به قهر کرار و حضور نیافتن او در دیدار با تراکتور گفت: مشکل کرار یک مساله درون باشگاهی و داخلی است و نباید آن را رسانه ای کنیم. مشکلات زیادی در هیات مدیره استقلال هم وجود دارد و قطعا در هر سیستم و ارگانی این شرایط وجود دارد، اما نباید این مسایل به بیرون درز پیدا کند. من به شما می گویم که کرار هیچ مشکلی ندارد و مقابل تراکتورسازی هم بازی می کند.

در یکی از رسانه ها از قول مدیر عامل استقلال نوشته شده بود که با توجه به هزینه های انجام شده از عملکرد قلعه نویی راضی نیست، افشارزاده در این مورد پاسخ داد: من نگفتم از قلعه نویی ناراضی هستم، بلکه گفته ام از نتایج رضایت ندارم. این حرف من هم نیست خود آقای قلعه نویی هم همین نظر را دارد. به گفته ایشان تیم برای دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی بسته شده بود، اما ما حتی نتوانستیم سهمیه آسیا را بگیریم. بهتر است در مورد این مسائل در اتمام لیگ صحبت کنیم تا به مشکلات تیم دامن نزند.

افشارزاده در پایان گفت: از من دائم می پرسند که در مورد دربی چه برنامه ای داری باید بگویم که هیچ برنامه ای نداریم. دوباره با آقای سبک دست اسپانسر استقلال مذاکره کردیم و قرارداد مجدد امضا شد. باید از ایشان بخاطر کمکهایش به استقلال در این فصل قدردانی شود.