برای بازی با پرسپولیس چند مشکل داریم

به گزارشافکارنیوز، سرگئی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - بنیادکار ازبکستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای بازی فردا چند مشکل داریم؛ برخی از بازیکنانمان مصدوم هستند و به بازی نمی‌رسند. بیشتر بازیکنان بنیادکار خودشان را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی همراه با ازبکستان آماده می‌کنند به هر حال ما فردا به زمین می‌آییم تا بازی خوبی انجام بدهیم و تماشاگران هم از این بازی راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم بنیادکار مشکل گلزنی دارد و تا اینجای مسابقات فقط یک گل به ثمر رسانده اظهار داشت: بیشتر بازیکنانی که ما در این تورنمنت استفاده می‌کنیم جوان و زیر ۲۳ سال و محصول آکادمی باشگاه خودمان هستند. ما از اول تورنمنت با این مشکل مواجه بودیم که نتوانستیم امتیازات خوبی بگیریم و موقعیت‌ها را گل کنیم.

سرمربی بنیادکار ادامه داد: بازیکنان ما به علت جوانی نتوانستند از موقعیت‌های گل استفاده کنند به این ترتیب ما شانس‌های زیادی را از دست می‌دادیم اما ما به فکر آینده هستیم تا بتوانیم در آینده از این بازیکنان به خوبی استفاده کنیم.

لوشان در پایان گفت: برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم فردا یک بازی زیبا را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم و تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند.