درخواست برانکو از هواداران پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار گفت: حضور پرشمار اصحاب رسانه در این نشست خبری بیانگر این است که بازی اهمیت فراوانی دارد. طبیعی است اگر ما فردا نتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم همه موفقیت‌های پرسپولیس در آسیا بی‌اهمیت خواهد بود.

وی افزود: فیلم تمام مسابقات بنیادکار را دیده‌ام. آنچه مسلم است این است که قعرنشینی این تیم در جدول و شرایط امتیازی بنیادکار اصلا با کیفیت بالای بازی آنها متناسب نیست. خودمان آگاه هستیم که به هیچ عنوان بازی راحتی در پیش نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: با حضور پرتعداد هواداران در بازی فردا کار دشوار ما راحت‌تر می‌شود. از هواداران خواهش می‌کنم فردا ورزشگاه آزادی را پر کنند و تبدیل به یار دوازدهم ما شوند. آنها با تشویق‌های ورزشی و دلگرم‌کننده خود می‌توانند به ما در کسب نتیجه کمک کنند و باعثشادی شوند.

برانکو در پاسخ به این سوال که دلیل ضریب بالای اشتباهات پرسپولیس در بازی‌های بزرگ، سطح پایین آنهاست یا عدم تمرکز، گفت: با استفاده از تمریناتی که هر روز انجام می‌دهیم تلاش می‌کنیم ضریب اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم. طبیعتا انجام چنین کاری نیاز به تمرکز و حواس زیاد و نظم درون زمین است. تلاش ما این است این صحنه‌ها را در بازی به کمترین میزان برسانیم.

وی ادامه داد: در بازی با پیکان نشان دادیم که از نظر تمرکز و حواس بهتر شدیم و در دفاع تیمی کوچکترین اشتباه را هم نداشتیم. تنها مشکل بزرگ ما مقابل پیکان شانس‌های متعددی بود که از دست دادیم و توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر خودش هوادار پرسپولیس بود آیا برای تشویق تیمی که در لیگ دهم شده است به ورزشگاه می‌آمد یا خیر، گفت: برای من این مسئله روشن است که هواداران از نتایج کسب شده در لیگ بسیار ناراحت هستند. هر هواداری انتظار دارد که تیم بزرگی مثل پرسپولیس هر فصل برای قهرمانی بجنگد و این انتظار زیادی نیست.

برانکو تاکید کرد: عشق هواداران به پرسپولیس مربوط به دوران کوتاه‌مدت نمی‌شود بلکه یک سنت ۵۰ ساله است. در این ۵۰ سال روزهای خوب و بد زیادی پرسپولیس تجربه کرده است و در همه این مدت هواداران عشق خود را به تیم به هر نحوی نشان دادند. در حال حاضر پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و هواداران بر این مسئله واقف هستند و قطعا در این روزها برای کمک به حمایت از تیم به ورزشگاه خواهند آمد تا بار دیگر نشان دهند در سخت‌ترین روزها نیز کنار تیم محبوبشان هستند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه امکان دارد صادقیان امشب در اردوی پرسپولیس حاضر شده و فردا بازی کند، گفت: نه چنین چیزی نیست.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت شما رسانهها تشکر میکنم و امیدوارم فردا شما و هواداران به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشید و در کنفرانس بعد از بازی با هم شادی کنیم.