قفل دروازه پرسپولیس با من

به گزارش افکارنیوز، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که روز گذشته با مصدومیت جزیی مواجه شد درباره شرایط بدنی‌اش گفت: مشکل خاصی نبود و اکنون شرایط خوبی دارم و کاملا برای دیدار برابر بنیادکار آماده هستم.

وی در ادامه گفت: شرایط کلی تیم خوب است و همه آماده بازی فردا هستیم و به دنبال این هستیم تا با یک برد شیرین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

سوشا مکانی درباره شانس صعود پرسپولیس گفت: ما با نتایج خوبی که گرفتیم و تیم‌های قدرتمند آسیا را مقهور خودمان کردیم و باید کارمان را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: نتایج و تلاش‌ ما در بازی‌های گذشته به این بازی بستگی دارد و باید با پیروزی در این بازی زحمات‌مان به بار بنشیند. برای صعود به مرحله بعدی به برد برابر بنیادکار نیاز داریم و مطمئنم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

شماره یک پرسپولیس درباره حضور طرفداران تیمش در این بازی گفت: آنها در دو بازی گذشته در تهران ما را شرمنده خود کردند و پیروزی‌مان را مدیون حضور و انرژی آنها هستیم. مطمئنا حضور هواداران تاثیر زیادی دارد و زمانی که پا به زمین می‌گذاریم چشم‌مان را به مشکلات می‌بندیم و از آنها نیز خواهش داریم چشم به مشکلات ببندند و ۹۰ دقیقه از تیم حمایت کنند تا در پایان جشن بگیریم.

سوشا مکانی در پایان گفت: این بازی برای ما حکم فینال را دارد و همه ما حساسیت این بازی را درک میکنیم و امیدواریم یک بازی زیبا و همراه با پیروزی و جواز صعود نصیب ما شود. من همه تمام تلاشم را میکنم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم و به امید خدا با برد این بازی را به پایان برسانیم.