معاندینی که به خوردن پنبه دانه در خواب مشغولند!

به گزارش افکارنیوز، برخی از معاندین ساده لوح خارج از کشور به تصور این که در صورت دعوت آنها برای تجمع، سیلی از مردم و حامیان خیالی‌شان به خیابان‌ها سرازیر خواهند شد، اقدام به دعوت از مردم ایران برای تجمع در جای جای کشورمان به بهانه‌های مختلف و واهی نمودند. این بی‌خردان که تا کنون بارها از طرف ملت ایران تودهنی خورده‌اند و اکنون کوچکترین جایگاهی نزد ملت ایران ندارند، اما همچنان با پشتکاری مثال زدنی به خوردن پنبه دانه در خواب مشغولند!

شبکه‌های ماهواره‌ای روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه را برای اعتراض معلمان و کارگران در نظر گرفته بودند که با بی توجهی مردم مواجه شدند و نه تنها در مکان‌های مشخص شده از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای هیچ تجمعی برگزار نشد، بلکه هیچ کجای کشور نیز دعوت این قوم که مصداق «الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقى(۱)» هستند را لبیک نگفتند.

اقدامات کودکانه اپوزیسیون کار را به جایی رسانده که تعاریف روتین و بین المللی تجمعات مدنی از دیدگاه این قوم مفلوک، تغییر کرده است، به گونه‌ای که اکنون کنار هم قرارگرفتن تعدادی از افراد(حدود ۵ تا ۱۰ نفر!) حتی بدون داشتن دیدگاه و هدف و خواسته مشترک نیز از سوی آنها تجمع مدنی و اعتراضی نامیده می‌شود به نظر میرسد با ادامه روند کنونی در ماه‌‌های آتی همگام شدن شما با دوستتان در یکی از خیابان‌های شهر(ترجیحاً حوالی یک مرکز و یا سازمان دولتی) نیز از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان تجمعی اعتراضی بر علیه نظام معرفی خواهد شد.

البته نکته‌ای که باید در این جا به آن پرداخته شود این است که چاپلوسان دولت‌های غربی به خاطر اینکه بتوانند در نظر طرفداران اندکشان خود را همچنان زنده نمایش دهند و از طرفی این طرفداران را مجاب به پرداخت هزینه‌های گزاف شبکه‌های ماهواره‌ای خود کنند، باالاجبار چنین تبلیغات و فراخوان‌هایی را پخش می‌کنند، هرچند از عدم استقبال در داخل کشور مطمئن هستند. البته هدف دیگر این است که با اقداماتی از این دست بتوانند نزد اربابان صهیونیست خود دمی‌تکان دهند.

ماهیت وجودی این شبکهها و اپوزیسیون جمهوری اسلامیدر فراخوانهای تجمع و خرابکاری در این مرز و بوم است، حکایت این اقدامات حکایت تیتر این نوشتار است، فراخوان تجمع میدهم، پس هستم!