به گزارش افکارنیوز، مصاحبه‌های «مسیح علی‌نژاد» با عناصر مختلف اپوزسیون از جمله «ربع پهلوی» و برخی‌ از مسئولان جمهوری اسلامی‌ایران و …، همگی‌ مبین آن است که وی تنها در فکر مطرح‌کردن دیوانه‌وار خود به هر شیوه متعارف و غیرمتعارف است و موضوعاتی همچون دفاع از حقوق بشر و آزادی و حقوق‌زنان تنها بهانه‌ای برای رسیدن او به اهدافش است.

نگاه به سوابق وی تردیدی برای هیچ‌کس باقی‌ نمی‌گذارد که «مسیح علی‌نژاد» برای ارضای شهوت شهرت خود از انجام هیچ‌کاری روی گردان نبوده و نیست.

وی در جدیدترین خیمه‌شب‌بازی خود ویدیویی کوتاه در صفحه فیسبوکش منتشر کرده که در آن بخشی از سخنان دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی‌ایران در مصاحبه با رسانه‌ای آمریکایی پخش می‌شود. دکتر ظریف در این مصاحبه گفته بود که هیچ فردی در ایران به‌دلیل ابراز عقیده در زندان نیست؛ اما «مسیح علی‌نژاد» این امر را بهانه‌ای قرار داد و به‌صورت کاملاً تصنعی، غیرمتعارف و دروغین در مقابل دوربین شروع به گریه و مظلوم‌نمایی کرد.



خیمهشببازی



خیمه‌شب‌بازی «مسیح علی‌نژاد»

البته پس از چند ساعت، به‌سبب مضحک‌بودن و واکنش منفی مخاطبین صفحه فیسبوکش، مجبور به حذف این ویدئو شد. بسیاری از مخاطبین صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد» معتقد هستند که وی به‌صورت غیرواقعی گریه کرده و خطاب به وی نوشتند “خانم علی‌نژاد گویا شما استعدادی خوبی در بازیگری دارید … چقدر به خودت فشار آوردی تا تونستی اینجوری گریه کنی!؟ ”.

با شرایط موجود و با سابقه شخصیتِ شهرت‌طلب «مسیح علی‌نژاد»، بعید نیست تا در روزها و ماه‌های آینده شاهد آغاز فعالیت کمپین فیسبوکی «گریه‌های یواشکی» توسط وی باشیم. با توجه به شهوت شهرت‌طلبی وی، اگر روزی وی به مانند «گلشیفته فراهانی» برای اعتراض به‌آنچه «نقض حقوق بشر» می‌نامد، خود را مقابل دوربین‌ها لخت مادرزاد کند، نباید تعجب کرد.

این روزها «مسیح علی‌نژاد» به‌سبب دوری از وطن و خانواده و مأیوس‌شدن از اینکه یک‌سال تلاشش در جهت حیازدایی از زنان ایران در کمپین فیسبوکی «آزادی یواشکی زنان در ایران» نتیجه‌ای جز چند ویدئو و چند عکس پشت به‌دوربین نداشته، بسیار در افسردگی به‌سر می‌برد و ظاهراً کنترل رفتارهای خود را از دست داده و این عدم‌کنترل به وضوح در مطالب صفحات اجتماعی وی قابل مشاهده است.

«مسیح علی‌نژاد» حتی ممکن است فراتر از این، خود را برای مطرح‌شدن یکبار برای همیشه جلوی دوربین دار بزند تا نامش در تاریخ جاودان شود!، که البته با توجه به شرایط روحی و افسردگی شدید وی در ماه‌های اخیر، این امر دور از واقعیت نیست.