استقلال سرطان دارد!

به گزارش افکارنیوز، ما برای فروش استقلال و پرسپولیس زیرساخت آماده نکرده و قانون مدون باشگاهداری نداریم. این دو باشگاه بنگاه‌های فرهنگی‌اند و این مسئله باید در زمان فروش لحاظ شود. نباید از فروش سرخابی‌ها دنبال درآمدزایی باشیم. هدف از خصوصی‌سازی، سپردن کار مردم به دست مردم است اما در سازمان خصوصی‌سازی از فروش این دو تیم دنبال درآمد هستند. به نظرم وزرای حاضر در طرح خصوصی‌سازی به ویژه وزیر محترم دادگستری باید نگاهی ویژه به این مقوله داشته باشند. با توجه به شرایط موجود، هرکس برای خرید استقلال و پرسپولیس بیاید، یا ناآگاه است و یا قصد سوءاستفاده دارد!

چطور وزارت نفت حق دارد تیمداری کند اما وزارت ورزش نمی‌تواند؟ مگر طبق قانون، دولت از هزینه کردن در عرصه ورزش حرفه‌ای منع نشده است؟ به نظرم این نوع برخوردهای دوگانه به نوعی لجبازی با طرفداران دو تیم است.

در این شرایط حتی اگر استقلال و پرسپولیس واگذار شوند، مشکلات حل نمی‌شود. اتفاقاً مشکلات تازه بعد از واگذاری آنها شروع می‌شود. توقع ما از دولت تدبیر و امید این است که تدبیری امیدبخش در مورد سرخابی‌ها اتخاذ کند. خصوصی‌سازی موفق یعنی فرآیندی که سه مرحله آزادسازی، خصوصی و تجاری‌سازی به بهترین شکل ممکن در آن پیاده شود.

استقلال در حال حاضر سرطان دارد! اين تيم مشكلات عديدهاي دارد و همه چيز را نميتوان بر گردن كادرفني يا بازيكنان انداخت. به بيمار سرطاني كه مسكن تببر يا قرص سردرد نميدهند. ابتدا بايد معضلات بزرگ استقلال حل شود، بعداً توقع نتايج بهتر را داشت. اتفاقاً در اين مقطع و با اين مشكلات، بهترين شخصي كه ميتواند تيم را جمع و جور كند، همين امير قلعهنويي است.