با سقف قرارداد ۴۵۰میلیونی این نتایج را گرفتیم

به گزارش افکارنیوز، ابراهیم شکوری در رابطه با حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه سایپا اظهار داشت: بازیکنان بزرگ تیم سایپا آنقدر تجربه دارند که اجازه ندهند این حواشی به تیم وارد شود و نحوی جمع و جورش می کنند. اینکه سرمربی استعفا دهد و باشگاه قبول کند یا خیر، بحثهای مدیریتی است و ما بازیکنان نباید در آن دخالت کنیم. به نظرم خود جلالی بهتر می تواند تصمیم بگیرد و توضیح دهد.

وی افزود: به عقیده من با پتانسیلی که امسال سایپا داشت و مهره هایی که در نیم فصل از دست دادیم، عالی کار کردیم. من کاری به جلالی ندارم و از عملکرد تیم خودم دفاع می کنم. به جرات می توانم بگویم که سقف قرارداد بازیکنان سایپا ۴۵۰ میلیون تومان بوده و ما امسال حتی بازیکن ۵۰۰ میلیونی هم نداشتیم. با این وضعیت باید از کل بازیکنان ما تقدیر شود.

مدافع سایپا درباره عصبانیت جلالی بعد از بازی با راه آهن تصریح کرد: جلالی در کل آدم آرامی است و اتفاقاتی پیش آمده بود که به این شکل عصبانی شده بود. تیم ما متاسفانه حمایت هواداران و همچنین حمایت سیاسی را ندارد و همین مسائل باعثناداوری ها در حق ما می شود. البته جلالی قطعا در رختکن هیچ وقت اینطور عصبانی نمی شود و این از معدود دفعاتی بود که اینطور شده بود.

وی در واکنش به شایعه سرمربیگری دایی در سایپا گفت: من با علی دایی در همین سایپا هم بازی بودم و با هم قهرمان شدیم. در پرسپولیس نیز او سرمربی و دوست من بوده و ۲ قهرمانی با هم داشتیم اما به نظرم در این مقطع صحبت از یک مربی دیگر درست نیست. بهتر است که مدیران باشگاه درباره سرمربی بعدی تصمیم بگیرند و من نظری ندارم.

شکوری در خصوص اینکه مدیرعامل سایپا سر تمرین او را با صادقی اشتباه گرفته، خاطرنشان کرد: رضایی، مدیرعامل ما تا به باشگاه آمده و من نمی دانم که سابقه ورزشی دارد یا خیر. در واقع اصلا به من مربوط نمی شود اما امیدوارم بعد از مدتی حضور به مسائل باشگاه بیشتری آشنایی پیدا کند. اینکه من را با صادقی، کاپیتان تیم اشتباه گرفته، موضوع خیلی مهمی نیست و نمی دانم چطور این مسائل به بیرون درز می کند.