واکنش دادستان تهران به برگزاری استخرهای مختلط

به گزارشافکارنیوز،عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این سؤال " شما قبل از اینکه به‌طور ویژه ورزش را زیر نظر بگیرید، توقع داشتید این اتفاقات در ورزش ما باشد؟ " اظهار داشت: می‌توانم بگویم انتظار همکاری بیشتر داریم، خیلی‌ها مدعی هستند. مدعی‌ها کمتر حرف بزنند و بیشتر عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران اضافه کرد: الآن چند وقت است برخی از دستگاه‌ها(اسم نمی‌آورم) مرتب می‌گویند فساد در فوتبال و فلان جا وجود دارد؛ اینها را ارایه دهند.

جعفری‌دولت‌آبادی درباره پرونده‌هایی که در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم ورزشی تشکیل شده نیز گفت: برخی پرونده‌ها در حال تحقیق است و برخی نیز به دادگاه ارسال شده است و میزان گزارشی که به دستمان رسیده رضایت‌بخش نیست.

دادستان تهران در پاسخ به این سؤال که وضعیت تخلفات صورت گرفته چگونه است و آیا مصداق‌هایی برای گفتن وجود دارد یا خیر، افزود: متأسفانه پول در برخی جاها حاکم شده و جای رفتارهای پهلوانی را گرفته است و مصداق این مسئله در فوتبال و باشگاه‌های بدنسازی وجود دارد که چند وقت پیش در خصوص باشگاه‌های بدنسازی اقداماتی را انجام دادیم.

جعفری دولتآبادی در گفتوگو با واحد مرکزی خبر اضافه کرد: چرا در برخی باشگاههای بدنسازی مواد مکمل توزیع میشود؟ چهکسی پاسخگوست؟ چرا برخی استخرهای مختلط در بعضی گزارشها دیده میشود؟ دستگاههایی که بودجه ورزش را میگیرند متولی اصلی هستند و باید پاسخگو باشند.