پیشکسوت نباید با حرفش روی تیم فشار بیاورد

به گزارش افکارنیوز، حامد کاویانپور در مورد وضعیت پرسپولیس و دیدار حساس این تیم مقابل بنیادکار گفت: ‌ امیدوارم دیدار فردا با برتری پرسپولیس به پایان برسد و تیم صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد داشته باشد.

وی افزود: شاید بتوان گفت این مسابقه حساس‌ترین دیدار پرسپولیس طی یکی دو سال اخیر است چرا که صعود تیم به مرحله بعدی در گروه این دیدار است و حساسیت خاص خودش را دارد. بازیکنان پرسپولیس نباید تمرکزشان را ذره‌ای به بازی لخویا و النصر بدهند. توجه کردن به این موضوع یک غفلت بزرگ است پرسپولیس باید فقط بنیادکار را شکست دهد و کاری به بازی النصر و لخویا نداشته باشد تا کارش به اما و اگر نکشد. مطمئن باشید از آن بازی چیزی برای پرسپولیس در نمی‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: هواداران به خوبی از اهمیت این بازی مطلع هستند و حضورشان کمک بزرگی به تیم است. هواداران خیلی از مسائل را ثابت کرده‌اند در شرایطی که تیم در رده دوازدهم یا نهم، دهم بود آنها ورزشگاه را پر کردند و حتی تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند همیشه هواداران‌شان کمتر از پرسپولیس است. باید به این مسئله اشاره کنیم که حضور هواداران می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند وقتی بازیکن پرسپولیس بودم از هواداران انرژی زیادی می‌گرفتم و هر بازیکنی وقتی ورزشگاه پر از جمعیت را می‌بیند انرژی بیشتری می‌گیرد و احساس مسئولیت زیادی می‌کند. در بازی با النصر عربستان حماسه هواداران را دیدیم. کار باشگاه هم قابل تقدیر است که در این شرایط برای رایگان بودن بازی رایزنی می‌کند. البته بلیت‌فروشی هم صورت می‌گرفت باز هم هواداران می‌آمدند.

کاویانپور در رابطه با فعالیت این روزهای خود تصریح کرد: ‌ در مازندران آکادمی کاوه را راه انداختنم و برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارم تا در سطح استان بتوانیم کارهای‌ مفید و تاثیر گذاری کنیم. حتی با هیأت فوتبال شهر هم توافقاتی کردیم و فکر می‌کنم بتوانیم به اهداف‌مان برسیم. مدتی بود که از رسانه‌ها دور بودم اما اخبار پرسپولیس را لحظه به لحظه تعقیب می‌کردم. نمی‌توانم پرسپولیس را هیچ‌وقت از یاد ببرم و همیشه به فکر این تیم هستم البته اعتقاد دارم یک بازیکن قدیمی نباید دائم مصاحبه کند و با حرفش روی تیم فشار بیاورد. حرفی که پیشکسوت می‌زند باید باعثانرژی تیم و راهگشا باشد. اگر امروز مردم ما را می‌شناسند و محبوبیتی به دست آورده‌ایم به لطف پرسپولیس و تیم ملی است در همان مدتی که در پرسپولیس بودم به شهرت و محبوبیت رسیدم و درآمد هم به دست آوردم باعثشد به خارج بروم و حتی در یک زمان که در تیم ملی حقم پایمال می‌شد با حمایت پرسپولیس توانستم به ترکیب ثابت برگردم اگر از مربی یا مدیری خوشم نمی‌آید باز هم به خاطر پرسپولیس وظیفه‌ام این است که از تیم حمایت کنم.

وی در پایان گفت: حرفهای زیادی برای زدن دارم که یک روز با حضور در خبرگزاری فارس صحبتهایم را بیان خواهم کرد.