طارمی و شهباززاده نفر اول برترین‌ها

به گزارش افکارنیوز، با گذشت دو سه روز از شروع نظرسنجی بهترین بازیکنان این فصل استقلال و پرسپولیس در سایت سازمان لیگ مهدی طارمی با اختلاف بسیار زیاد در راس نظرسنجی‌های مردمی است.

طارمی که در نیم‌فصل دوم درخشش چشمگیری در ترکیب سرخ‌ها داشت بیش از ۸ هزار رای جمع کرده؛ در حالی که نفر دوم این نظرسنجی، یعنی محمد نوری حدود ۱۰۰۰ رای در همین زمان داشت.

در این نظرسنجی ۱۰ بازیکن پرسپولیس به خاطر دقایق حضورشان در میدان قرار گرفته‌اند که تا عصر دیروز بعد از طارمی و نوری، امید عالیشاه، علی عسگری، محسن بنگر، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی قرار دارند.

البته در این نظرسنجی جای احمد نوراللهی خالی است چرا که این بازیکن در نیم‌فصل دوم یکی از بازیکنان ثابت تیمش بوده و تا اینجای فصل در ۱۷ مسابقه تیمش به میدان رفته و بیش از ۱۱۰۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است.

در جبهه استقلالی‌ها و نظرسنجی سازمان لیگ نتایج شاید غیر قابل انتظار‌تر از پرسپولیس باشد. البته نتیجه نظرسنجی استقلالی‌ها با پرسپولیسی‌ها یک نتیجه مشترک دارد و آن اینکه آبی‌ها هم به مهاجم محجوب و گلزن خود که اصلا حاشیه‌ای نبوده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش شناخته می‌شود رای داده‌اند.

سجادشهباززاده که در اولین فصل حضورش در جمع آبی‌ها ۱۱ گل برای استقلال زده فعلا با بیش از ۵ هزار رای مردمی نفر اول است. اما هاشم بیک‌زاده، مدافع ملی‌پوش استقلال با اختلاف بسیار کمی در تعقیب اوست.

بعد از این دو نفر امید ابراهیمی هم می‌تواند در کورس باشد و تا اینجا ۲۰۰۰ رای جمع آوری کرده است.

کرار پرحاشیه هم با بیش از ۹۰۰ رای نفر چهارم است. مگویان، خسرو حیدری، برهانی، فروزان، صادقی و فخرالدینی نفرات بعدی این نظرسنجی بودند که باید دید این رده‌بندی طی روزهای آینده چه تغییراتی خواهد کرد.