واکنش هیات مدیره استقلال به خبر برکناری قلعه نویی

به گزارشافکارنیوز، مقداد نجف نژاد در خصوص لغو جلسه هیات مدیره اظهار داشت: «جلسه هیات مدیره لغو شد. با توجه به اینکه من در شمال حضور دارم این جلسه برگزار نشد ولی به زودی تشکیل خواهد شد. چون باید نکاتی در این جلسه بررسی شود. البته برخی دیگر از دوستان نیز در مسافرت بودند و نمی شد جلسه امروز برگزار شود.»

وی درباره شکست سنگین این تیم مقابل تراکتورسازی قبل از دربی تصریح کرد: «نتایج استقلال رضایت بخش نبود و نیست. البته امیدواریم که در دربی بتوانیم پیروز شویم.»

رییس هیات مدیره استقلال درباره اینکه گفته می شود قلعه نویی قبل از دربی برکنار خواهد شد بیان داشت: «چنین چیزی صحت ندارد. ایشان در دربی هم به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال حضور خواهند داشت. حتی بعد از پایان فصل اگر قرار به جدایی باشد حرمت ایشان باید حفظ شود چون ایشان مربی بوده که سال های سال برای استقلال قهرمانی آورده است. ما باید قدرشناسی هم بلد باشیم.»

نجف نژاد در خصوص انتقاد برخی بازیکنان استقلال از مشکلات مالی تیم و اینکه هیات مدیره به وعده های خود عمل نکرده عنوان کرد: «تا به حال نشده پول کسی را ندهیم. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. کدام سال پول بازیکنان به موقع پرداخته شده است؟ همیشه این داستان بوده است. اگر استقلال در بازی هایش پیروز می شد انگیزه هیات مدیره هم بیشتر می شد و همین آقای سبک دست پول را هم پرداخت می کرد.»



وی در خصوص صحبت های پورحسینی، رییس سازمان خصوصی سازی که اعلام کرده لغو مزایده چهارم صرفا نظر شخصی نجف نژاد بوده، خاطرنشان کرد: «زمانی که نظر شخصی من با امضاهای زیاد به دست رییس مجلس شورای اسلامی رسید و تصویب شد آن وقت بگویند نظر شخصی بوده است. من برای آقای پورحسینی احترام زیادی قائل هستم. من باز هم می گویم مکانیزم این واگذاری اشتباه است. برای ما بیش از فروش، آینده این دو باشگاه مهم است و باید با حساسیت ویژه صورت بگیرد.»



رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره اختلافات وزیر ورزش و کی روش بیان داشت: «من صلاح نمی دانم وزیر ورزش در خصوص مربیان خودش اظهارنظر کند. کی روش قراردادش را بسته و کارش را به زودی شروع خواهد کرد. من نمی دانم این موضع خود وزیر بود یا خیر.»



نجف نژاد درباره پیش بینی اش از دربی گفت: دربی برای ما یک بازی است و فقط حساسیتش بیشتر است. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند باشد.